30 Aralık 2021 Perşembe


 

BANA KALDI .........!

 

'' ........HEVESİM İLE, MURADIM, KURSAĞIMDA .....

LEYLİLİKLE, DİVANELİK , BANA KALDI ......... ''

 

 

 

Becerip, avucumda tutamamışlığımda .......

Sevinçlerim, uçan kuş ....

Nasıl esirgenip, korunacağımı bilememişliğim de ....

Hüzünlerle, hüsranlar .....

Sırnaşıklık da ömrüme  müptela olan, sarıp-sarmalayan, yağlı kara is, oldu .......

YAĞLI KARA, İS OLDU .......!

Biri uğramazken, yakın semtime, berikisi arınamadığım kir kesildi .....

Belenip- bezenmişliğin de ömrüme-ruhuma ...

Püsküllü bela kaldı, başıma .....

Böylesine yitenliğim de, asılı kaldım mutsuzluğun tillesinde ...

Hayat denen gaddar, ceberut ZALİM ......

Canıma ot tıkamacasına ....

Nesimi misali, yüzdü derimi diri, diri ........

Gün oldu, gün vurdu, gün oldu, yel vurdu ......

Yitir'terek yönümü-yolumu, çıkartarak çıfıtı mı .....

Döndürdü tefe, dümbeleğe, davula ...

Gelen vurdu, giden vurdu .....

El vurmadığında, yel vurdu ......

EL VURMADIĞINDA, YEL VURDU .........!

<< - DUYAN KULAKLARIN SAĞIRLIĞINDA ....! >>

Feryadımı, figanı mı, dahası ........

Dinmeyip, susmayan sessiz çığlığımı, işlerine gelmemişliğin de, kimselerin duymamışlığın da .....

Kendi sesimde, kendim çalıp-kendim oynamaktan,  olan, az-buçuk, kıt-kanaat aklımda, yitip, gitti ......

AKLIMDA, YİTİP, GİTTİ .....!

Zayi, ziyanlık da, hasletlerimle, insanlığım, heba da, çar-çur oldu ....

Kala, kala ömür eskiliğim le, insan müsveddeliğim de ...

Öyküm, ele-dile, hatta ....

Dilden, dile, nesilden, nesle ....

Kahrı ve meşakkati ile,  dahası ........

İnsanlığımdan bihaberliğim de .......

Angarya et ve kan külçeliğinden ibaret .....

Hevesim ile muradım, kursağımda ......

Leylilikle, divanelik bana kaldı ........

HEVESİM İLE, MURADIM, KURSAĞIMDA .....

LEYLİLİKLE, DİVANELİK , BANA KALDI .........

BANA KALDI .........!

 

 

 

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ

 

 

 

Immenstaad / Almanya

 

 

 

30 / 12 / 2021 - Perşembe



Saat ; 10_10

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...