26 Aralık 2021 Pazar


 UĞRUNA ÖMÜRLER ADADIĞIM'SIN ...

''-Yazım, kışım, baharım...
Gülüm,dalım,çiçeğim ..'' diyor ...
Zamanları,şarkıları kokteyl yapıp içiyorum, sende ..
Mevsimlerim seninle güzel..
Sen, her mevsim içimdesin ,,,
Baktığım her yerdesin ..
Gözlerimin önünden gelip, geçensin ..
Delişmen sevdam la, başımda esen yel, gözlediğim yol ...
Boynu bükük ağladığım, rıhtım'sın ..
Tutkunluğum la alev,alev yandığım ..
Adına şiirler,şarkılar yazıp,
Adını, sadece ağaçlara değil,gönlüme,ömrüme kazıdığım'sın..
Şimdi Nisan yağmurluğun la tepeden tırnağa ıslatıyorsun ..
Hasretlik de sevda ve özlem çoğaltmaların zorluklarında ..
Günleri ,günlerde ömrümü eskitiyor'um
Ömrümü, aşkın çile tezgahlarında ...
Yeniden,yeniden bir daha,bir daha dokuyorum ..
Şarklardan fallar tutuyorum ikimize, tıpkı şarkılarda söylendiği gibi ...
Bana ayrılık,hasret, hüzün ..
Sana mutluluk çıkıyor ..
Tesellim oluyor senin mutluluğun ..
Şimdi gözlerime nakşolan resimliğinle
Sana yazılmış, ucu yanık, hasret mektuplarım'sın ...
Dört mevsim, her halinle içimden gelir, geçersin ..
Yüreğim taştıkça dilime düşenliğinle şarkım'sın,
Seninle bezenen ömrümde , aşkla yaşattığım'sın ..
Şarkılarda nota , nota dillendiği gibi ..
Yazım,kışım, baharım ..
Uğruna ömürler adadığım'sın ...!
Uğruna ömürler adadığım'sın ...!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ
Friedrichshafen /Almanya
01/06/2016
Saat:05_55

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...