21 Ocak 2022 Cuma


 

GÖZLERİNLE, SÖZLERİN KOYDU SON NOKTAYI .....

KATLİNE FERMAN VERDİ AŞKIN .....

 

'' - CELLAT SEN, KURBAN AŞK, TELEF OLUP, GÜME GİDEN, BEN ......

TELEF OLUP, GÜME GİDEN, BEN ........! ''

                                                                                  

TELEF OLUP, GÜME GİDEN, BEN ........!

 

 

 

Gözlerinle, sözlerin koydu son noktayı, katline ferman verdi aşkın, cellat sen, kurban aşk, telef olup, güme giden ben ....

Sana has o, malum deyişle ...

'' - Aç parantez, Kapa parantez, ek köküne kibrit suyu, elde edemiyorsan, ele bırakma ''

Bu saçma-sapan, sakat mantıkla, heba ettin güzelliklerde, sevdaya hasredilen ömürle, yüreği ...

O, çelik soğukluğuna taş çıkartan bakışlarla dona kalan göz bebeklerine gömdün sevdayı, ölü doğan bebek misali ......!

Hırsın, egonun dört nala koşup, seni esir ederek sürüp-savurmuşluğun da ......

Apansız yaşanılan depremle, yıkılıp, darmadağın tarumar olduk sevdayla- ben ........

Atlar bir yana, oku,yayı, tekeri kırık  hurdası çıkmış araba, bir yana hallerinde yaşadığım hüsranla veda ettim, güzelliklerle, sevdaya ....

GÜZELLİKLERLE, SEVDAYA ........!

Son bir gayretle dönüp bakmışlığım da göz bebeklerindeki buza kesip, dona kalan nefret ve ego dolu bakışlarınla kıydın ve canına ot tıkadın sevdanın ...

O an, bu andır, aşk mevta ben kara yasta hallerde .......

Gün eskitip, çilede, azapta, ömür tüketiyorum, ömür .......

Sinemdeki çile hanesinde, malum sonuna çarpan yorgun ve yaralı .....

Dahası, derbeder yüreğimin, hali pürmelal, sana tek diyeceğim ..

<< -  Nefretle yoğrulan zaferin, kutlu olsun, sayende dona kaldı aşkın çiçeği, açmadan gonca çağında .........

Göz bebeklerindeki içe işleyen o, vahşi soğuk ve donuk bakışlarında ...!

GÖZLERİNLE, SÖZLERİN KOYDU SON NOKTAYI .....

KATLİNE FERMAN VERDİ AŞKIN .....

CELLAT SEN, KURBAN AŞK, TELEF OLUP, GÜME GİDEN, BEN ......

TELEF OLUP, GÜME GİDEN, BEN ........!

 

 

 

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ

 

 

 

Immenstaad / Almanya

 

 

 

20 / 01 / 2022 - Perşembe

 

 

 

Saat ; 22_55

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...