17 Ocak 2022 Pazartesi


 KOYU VERECEKSEN ....


Çektikçe beni benden, süğülüp geliyorum,
Pervasızlıklar da, sana ..
Ardım sıra kalan, kana belenmiş bir avuç etle-kemikliğin de, kadavra ..
Sen ve aşksa söz konusu olan ..
Kopar bende, tüm ipler, prangalar ..
Gerisi teferruattır, benim için ..
Düşününce, seni ...
Geçmişliğim  ile kendimden, baş döndürücü hızla ..
Gözlerim kararmacasına, yükseliyorum,aşkının atmosferine ..
Soluksuz kalmacasına ..
Tutuluyor nutkum, yitiyor, sesim-soluğum ..
Boyanıyor'um, tarifsiz renk güzellikleriyle, mutluluğa ..
İşledikçe sen içime, zerre, zerre, kaybolmalar'dayım ben, bende ..!
Aşk denen serüven, bilinmeyen gönül atlaslarına seferde, neferlik ise ..
Can kurban, aşka nefer olana ..
Sevmelere, tutkuyla tutsaklıklar da, günü değil, ömrü feda ederim, sana ..
Değil mi ki, heba olmasın emek ve güzellikler ..
Kirlenmesin duyguların duruluğu, ruhun, el değmemiş pak'lığı ..
Ondandır, aşkın serencemesin en ,korkmam asla ..
Korkum ..
Kibrin ve egonun esaretinde, değil sadece, bana ...
Senin, sana bile ıraklaşıp,yabancılaşmacasına ...
Kör etmesi gözlerini, şatafatın...
Aşk; sadelikten beslenir, yalınlıkta boy atarsa, eğilip-bükülmez ..
Ve, kolay, kolay yıkılmaz ..
Tıpkı, yıllara, zamana ve doğal afetlere bile kafa tutan, bir ulu çınar olur çıkar, sonunda ..
İşte böylesine bir güdüyle, koyulacak'sak, aşka ..
Varım ben, aşk ummanına, yelken-kürek açılmalara ..
Yeter ki,
Hilesiz-hurdasız ve duru olsun, duygularınla,aşkın, bana ..
Aksi,
Olmayan yel değirmenleriyle dövüşen ...
Garibim Don Kişotun, elemini içip, hüzün şalına sarılmaktan da beter hallerdir ......
Ondandır sana, içsellikli içtenliğimle, seslenişim ..
Der ki, yüreğim, yüreğine ....
'' - Günlük heveslere heba etmeyelim güzellikleri, değerleri, kutsalları ...
Yaşatma, ölümden de beter azabı, bana ...
Koyu vereceksen yol ortasında, kullanılıp atılmış bir paçavra gibi ..
Çekme beni, benden ....!
Çekme beni, benden ....! ''

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ

Immenstaad / Almanya

07 / 08 / 2017

Saat ; 21_11 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...