10 Ocak 2022 Pazartesi


 HAYALLERİN, KARIN DOYURMAMIŞ'LIĞINDA .......!

'' - KIVRILIP YATIYORUM, AÇ-BİL AÇ, SOKAKLARDA ......! ''
Birlikte var ettiğimiz, '' - O, ŞAŞAALI, GÖZ KAMAŞTIRAN DÜNYA'YA . '', Çoğunun, erişip-kavuşamamış'lığında .....
En azından, onların çoğunun gözünde, '' - MUHTEŞEM İKİLİ'' İdik ........
Hayal olmakla kalmadı, hüsranlık da, talanlar da, tarumar oldu, döndü, hayal-i sükuta ....
Eski, lakin eskimeyen o, güzelim masalda, dillendirilen,''- KÜL KEDİSİNİN, GÖNÜL VERDİĞİ,
YAKIŞIKLI PRENSİ, HALLERİNDEYKEN . '' .....
Tattım, '' - SOKAK KEDİLİĞİNİ DE ! '', Sayende .....!
Şimdilerde, yelkenlerimi, suya indirmekle kalmayıp ......
Yerin, yedi kat dibine gömmüşlüğümle, sefaletle, sefilliğin, dahası, alçalmanın destanını yazarak ........
Ömür öykümü, çöp bidonlarında, hayat kavgası veren, hemcinslerime anlatarak ....
Doruğu da, dibi de yaşayıp, görenliğimle, öykümün, onların diline pelesenk olmuşluğun da .
Daha da önemlisi ve acısı, gerçeğin sillesini yiyenliğin pişkinliğinin para etmemiş'liğin de ....!
Hayallerin, karın doyurmamış lığın da, kıvrılıp yatıyorum, aç-bil aç sokaklarda .......!
HAYALLERİN, KARIN DOYURMAMIŞ'LIĞINDA .......!
'' - KIVRILIP YATIYORUM, AÇ-BİL AÇ, SOKAKLARDA ......! ''
Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ
Immenstaad / Almanya
09 / 01 / 2021 - CUMARTESİ
Saat ; 23_58

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...