8 Ocak 2022 Cumartesi


 TALAN ETTİĞİN DÜŞLERİMİ ....

ÇALDIĞIN GÜLÜŞLERİMİ, GERİ VER BANA ....!
Gerçeği görüp, iç yüzünü keşfedince, anladım ki, aldandım ..
Sen bir aşk haramisi, bilmem, bende, kaçıncı kurbanındım ..
Yüzündeki şeytan tüyünle, işledin içime ..
Tam sevdim,aradığım bu demeye, ramak kalmışken ..
Hem masken, hem de takken düştü, göründü kelinle, gerçek yüzün ..
Sen iflahsız ve amansız gönül hırsızıydın ..
Ali Cengiz yada cambaza bak oyunlarında ..
Önce aklımı,sonra neyim varsa, onu alıp ..
Soyup, soğana çevirmece'sine, kuzu postuna bürünen, kurtluğunla ..
Ağzımdan girip, burnumdan çıkarak, aklımı çelip, bağladın kendine ..
Yaşadığım vurgunla,akıl tutulmasında ..
Tepeden tırnağa vurulup,kesilmecesine bir anda, kandım sana .
Ta'ki çıkınca foyan,dank edince aklım, dürtünce şeytanım ..
Bindiğim hayali aşk kerevetin den...
Tamda zamanında , apansız atlayıp, kurtara bildiklerimle , sıyırdım yakamı, senden ..
Dulcu, jigolalıkta hünerli, her tarakta bezi olanlığınla ..
Her olaya maydanoz oluşunla, sıyırdın bendeki sıtarını ..
Uyanmayıp ta, uzatsaydım elimi, beni kolsuz etmecesine çalacaktın, hemen her şeyimi ...
Talan ettin, düşlerimi ...
İş, lafa, madrabazlığa gelince, on parmağında, on hüner ...
İnsanlığa gelince, sende, ondan zırnık kadar bile yok, eser ...
'' - Al voltanı,yaylan da görelim ense traşını!'' Derler bizim ellerde, senin gibilere ..
O kelamın, iç ısıtıcılığıyla ...
Heba ettiğin güzel ömrümden, telef ettiğim günlerden arda ....
Soyunduğun, gönül hırsızlığında ...
Kala, kala, sen hayta'da ... ...
Bir düşen, gönlümden izler, talan ettiğin düşler ...
Bir de, gülüşlerim kaldı sende, yadigar .. ...
O izlerin silineceğinden aşikar'lıkla, diyorum ki, sana ...
Talan ettiğin düşlerimi, çaldığın gülüşlerimi, geri ver, bana ...!
Talan ettiğin düşlerimi, çaldığın gülüşlerimi, geri ver, bana ...!
Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ
Immenstaad / Almanya
10 / 10 / 2017
Saat ; 00_28

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...