30 Ocak 2022 Pazar


SENİ BÖLÜYORUM, SENİ ............ Sensizliğin, yalnızlığın, içime işleyip ...... Uykularımın, başını alıp gitmişliğin de, huzursuzluğun, vesveseyle, ikircekliliğin ve acabaların labirentlerinde yitmişliğimde .......! Hele, hele de, artık içki şişelerime sığmayan efkarlarımın, benden önce onları zil-zurna sarhoş edip, çıkmışlığın da ..... Yüzümü, düşümde çoğalt'tığım sima'na dönerek, pencere camlarında çoğalan gölgemin, her hepsinin, sana dönüşüp, düpedüz sen olup, çıkmışlığın da ... Seni bölüyorum, saksı, saksı, renk, renk , koku, koku, duygu, duygu .... Hasılı, albeni, albeni, yalnızlığıma tanık ve yoldaşım olan, çiçeklere .....! Koku, koku beni saran'lığın da, her bir saksı, çiçek ve allı-yeşilli güzelim yaprakta, olmadı ........ Renkle, kokuda, sen sıtır olasın diye korkularıma ve yalnızlığımın acısını azalta'sın, diye .......! Aklı evvelliğin kapı kulluğuyla, jandarmalığında .........! Seni bölüyorum seni, saksı, saksı, çiçek, çiçek, renk, renk, koku, koku, duygu, duygu çoğaltmacasına, seni, her gece ....... SAKSI, SAKSI, ÇİÇEK, ÇİÇEK, RENK, RENK, KOKU, KOKU, DUYGU, DUYGU ÇOĞALTMACASINA, SENİ BÖLÜYORUM, ÇİÇEKLERE, SENİ ..............! Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ Immenstaad / Almanya 30 / 01 / 2022 - Pazar Saat ; 11_30

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  AN GELİR ŞİİR İNSANOĞLUNUN YÜZLEŞMEKTEN KORKTUĞU ACZLERİNİ DIŞA VURUR.KORKU VE VEHİMLERİNE DİL OLUR. SEN'Kİ VEHİMİMSİN ....! Sen'k...