23 Haziran 2023 Cuma

 

ADIN, BİR GECE DE ....

BİRDE, DİLİMDE SAKLI ...





Sadece sana değil, kendime de söz verip, and içmişliğimde ....

Adın, bir gece de .......

Birde, dilimde saklı ......

Bir ben, bir sen, birde gece bilecek, bu tılsımlı aşkı ......

Ölüm, can evime sürgüyü çekmeden, dilim Lallık ta sırrına sadakatle  düğümlü kalacak ....

Yüreğim seninle çarpıp, ömrünün ömrümde olmuşluğunda ...

Bu can, bu ten de, beden de kaldıkça ne herhangi biri, nede kurt, kuş börtü-böcek bilmeyecek ....

Rüzgara fısıldamadım adını ...

Ummana döksem de içimi, vermedim adını ona bile .....

Asumana inlediğim o, marazlı, sağanak göz yaşlı gamlı gecelerde, kilitler vurdum dudaklarıma, yıldızlar, ay bile bilmesin diye ...

Bir tek, bizi lacivert şalıyla sarıp ....

Sevimize tanık ve mekan olan o gece de ve dilimde saklı, adın .....

Giderken içime işleyen bakışlarında takılı kalmışlığında aklımla, yüreğimin ...

Divane kesilmiş ligimde bile, söze ve Ant'a sadakatle,  yumdum tıpkı gözlerim gibi, dudaklarımı sıkıca ...

İçime attım, adını ...

Gözlerin aklımda, adın bir gece de, birde içim de saklı, içimde saklı ...

GÖZLERİN AKLIMDA, ADIN BİR GECE DE,  BİRDE İÇİM DE SAKLI ..


Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ/ İSYANİ

İmmenstaad / Almanya 

23/06/2023-Cuma 

Saat; 23_00

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...