9 Haziran 2023 Cuma

 


HÜSRANINI ÇOĞALTMAKTAN ÜRKÜP, KORKANLARDANSAN ...... İLİŞME, BIRAK BENİ, BANA .... BIRAK BENİ, BANA .......! Kazıp, deştikçe, soyup döktükçe beni .... Benliğimin derinliklerindeki, hüsran ve talanlarda yitip .... Umut fukaralığında tükenen, vurgun kurbanı, hicrana kesen, beni ! İçimdeki, ezinçlerde, örene dönen, yitik ömür bekçisi, garip çocuğu bulursun ..... Hüsranını çoğaltmaktan ürküp, korkanlardansan .... İlişme, bırak beni, bana ..... İLİŞME, BIRAK BENİ, BANA .......! Hüsranım, hisarlığım ..... Kahır dağı kesen yüklerimin ağırlığı, acısı, azabı, yeter de artar, bana ...... YETER DE ARTAR, BANA .......! Ne yenisini, ne de seninkini çekmelere mecalsizliğimde, yük olma, yeter ...... Hani, denir ya ... '' - Gölge etme, başka ihsan istemem ...! '' O hesap ve o kalemle, cümleden olmacasına sesleniyorum, sana ... Hüsranını çoğaltmaktan ürküp, korkanlardansan .... İlişme, bırak beni, bana .... HÜSRANINI ÇOĞALTMAKTAN ÜRKÜP, KORKANLARDANSAN ...... İLİŞME, BIRAK BENİ, BANA .... BIRAK BENİ, BANA .......! Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ /İSYANİ Immenstaad / Almanya 09 / 06 / 2023 - Cuma Saat ; 14_05

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  AN GELİR ŞİİR İNSANOĞLUNUN YÜZLEŞMEKTEN KORKTUĞU ACZLERİNİ DIŞA VURUR.KORKU VE VEHİMLERİNE DİL OLUR. SEN'Kİ VEHİMİMSİN ....! Sen'k...