7 Haziran 2023 Çarşamba

 

İKİ HAZAN ÖMRÜN ....

HÜZÜNLÜ ÖYKÜSÜ KALDI ......!





Hayat denen kasırganın, zamansız, amansız, acımasız vurgunlarında ...

Ben, savruldum .... 

Gül dağıldı ...

BEN SAVRULDUM, GÜL DAĞILDI .......!

Hayatın, sillesini yiyenliğimizde, ikimiz de de .....

Hayatın, silinmeyen acılı, ağır izleri kaldı ......

Gül, un-ufak ......

Ben .....

Toz-toprak oldum .......!

Hayatın bakiliğiyle, kasırgalığında ....

O, kasırga ki, ne gülü, nede beni, iflah etti ....

Geriye, gülle benim, sessiz çığlıklarımda ......

İki hazan ömrün ....

Hüzünlü öyküsü kaldı ....

İKİ HAZAN ÖMRÜN ....

HÜZÜNLÜ ÖYKÜSÜ KALDI ......!




Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ





Immenstaad / Almanya





07 / 06 / 2023 - Çarşamba





Saat ; 16_04

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...