20 Haziran 2023 Salı

 

ŞİMDİLERDE SEN ........

KARA YASIM SIN, KARA YASIM .......





Ayrılığın kapımı çaldığı günün, hem lanetim hem de, miladım olmuşluğunda .....

Sensizliğe uzanan dar, derin ve karanlık, ürkütücü koridorlardan, süzülerek geçtiğim o, günlerin anaforunda ......

Sadece, pestilim çıkmışlıkla kurtulmadım .......

Öyle-böyle olmamacasına, bir yutuldum, pir yutuldum, sensizliğin girdbında, sorma gitsin .......!

Ondandır hala, ne suyun yüzünü, nede günü-güneşi gördü, melül, melül bakmalara müptela olup-çıkan gözlerim ....

Hasretim büyüdükçe, iyiden, iyiye derinleşip, keskinleşti, uçurumlarım ..!

Çırpınıp, kulaçladıkça, yine de ve inadına sürülüp-savrulduğum, kıyısına vurduğum ....

 Çalkantılar, tayfunlar, tufanlar yurdu kesilen ummanın, sen olmuşluğunda ...

Anladım ki, sensizliğin dayatmaları, sadece sıradan yavan aksilikler ..... 

Es kaza, rastgele yaşanıp, tezden unutulan sakarlıklar ......

Oldu- bittilik, kuru gürültülü marazalıklar, bela-gada seçenekleri değil .....

Çektikçe, içe işleyen ...

İçe işledikçe de, insana koyup, onu oyarak, yerle-yeksan eden zulümdür, zulüm, bana .......!

Sarı-sıcak içtenlikli duygularla, itirafımdır, sana ve  adımı dillerine sakız eden dosta, düşmana  ....

Senli günlerin son sabahında, Seher yelinin, sensizliği, yalnızlığı ve hicranı muştuladığı o, gün ve o, andan beri .....

Sensiz senliliğin kuşatmalarındayım, kuşatmalarında .......!

Yaşamayan bilmez, çekmeyen anlatamaz ....

Sen o gün, bu gündür, yüreğime atılan çentik acısı, boş vermişliğin yavanlığı ...

Dahası ve en kötüsü de, yalnızlıkla, bir başınalığın biçareliğidir, biçareliği .......! 

Hemen, her an, her yede, burun buruna lığım, bodoslama dalıp-tosladığım.......

AYAĞIMA DOLAŞANIM, ADI DİLİMDEN EKSİK OLMAYANIM, YOK DERKEN, VAR ETTİĞİMSİN .....

YOK DERKEN, VAR ETTİĞİMSİN, VAR ETTİĞİM .......!

Sarıldığım tüm bedenlerden süzülüp, fışkırıp, beni sarıp- sarmalayan ...

Her öpüşmemin ardında, ağzımda, dilimde çoğalan tarifsiz acı .... 

Dilimi buran, yitmeyen kekremsiliksin, yitmeyen kekremsilik .......!

Sevişmelerim, kavgalarım,  hazlarım-hüsranlarım, isyan, isyan çığlıklarım, naçarlıkla, keşkelerimle-pişmanlıklarım, yetmedi ....

Hasılı, eksilmeyip artan keşmekeşliklerimle bezeli, pişmanlığımla  yoğunlaşan, ağlamalarım ....

Ağıtlarımla şelale kesilen, göz yaşlarımsın, göz yaşlarım .......!

Seviştiğim tüm yüzsüz, şekilsiz bedenlerden, içime akan- dolan ...

Kah ter, kah kanlı göz yaşı ama en çokta beni boğmacasına çoğalan hicranımsın, hicranım .......!

Fi tarihinden miras kederlerimsin, kederlerim ......

Özcesi ....

Şimdilerde sen, kara yasım sın, kara yasım .....

ŞİMDİLERDE SEN ........

KARA YASIM SIN, KARA YASIM .......





Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ





Immenstaad / Almanya





20 / 06 / 2023 - Salı





Saat ; 15_30

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...