20 Haziran 2023 Salı

 

SEN BİLİRMİSİN, HEM DE, TAM DA ORTA YERİNDEN PARÇALANMIŞLIĞIN, ACISINI ? Bilmiyorsan ve meramın bilip, anlayıp,öğrenerek, keşfe koyulmaksa beni ..... Gel yanaş, yanı başıma, eğ kulağını, iliş bana, dinle anlatayım hazin öykümü, sana ... Ama önce yanıtla, dinlemeye yüreğin yetecek mi, de bana ? De, bana .....! Ondandır, son kararını vermeden, iyi düşünesin diye, sorumu yinelemem Sorumu yinelemem ......! Sen bilirmisin, hem de, tam da orta yerinden parçalanmışlığın,acısını ? SEN BİLİRMİSİN, HEM DE, TAM DA ORTA YERİNDEN PARÇALANMIŞLIĞIN, ACISINI ? Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ Immenstaad / Almanya 20 / 06 / 2023 - Salı Saat ; 00_35

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...