19 Eylül 2021 Pazar


'' - Aşkın hikayesini, durmaksızın feryat eden, bülbüle değil .......

     Sessiz,sedasız can veren, pervanelere sor ......


                                                                                 Hz.Mevlana 




AZAPLAR ÇARMIHINA, GERİLİ BEKLEMEKTEN ....



Kimsesiz, sessiz, sedasız, Sela'sız - çansız, duasız-ağıtsız, en önemli ve anlamlısı da riyasız, gömdüm ölü canlığımla, ruhumu, dünümü  ........

Değil konu-komşunun, yabancı kimselerin, senin bile bihaberliğin de ........!

Tattığım huzur, yaşadığım sükun,  bir itiraf ve yüzleşip-aklanma duruşmasının iç huzur'uydu .....

Yıl yorgunu-zaman ve hayat vurgun bitap bir ömrün, bedenin son kalıntıyla, izlerini gömdüm, gönlümün ve ömrümün, topraksız mezarına .....

Geride, soğumaya yüz tutan bir kaç damla göz yaşıyla, kanı çekilmiş solgun, titrek dudaklara gömülen dişlerin, ala kanlı izleri kalmacasına .....

Hayatın en tuhaf iki anı .....

Ölüme üzüntü ve doğuma sevincin, kalıcı olmamanın kurbanlığın da ki yavanlığında, anlara sığıp, zamana gömülerek hemen, hemen tamamen  unutuluşu'dur...

Adeta bunu yaşadım, bu anlarda .....

Hep sormuşumdur, unutmanın güzelliği neden burada gizli ve niçin böyle çarpıcı ve albenili çıkıyor ortaya ?

Sorumla, sürüklendiğim yanıt arama kulaçlamaları esnasında, fark ettim ki ....

Eğer, unutmalar olmasa, insan cılkı çıkmış gardorap yahutta içindeki kokuşmaları dışa taşan, küf kokulu, enfeksiyon ve hatta ölüm saçan,çürümenin eşsiz kanıtı külfet abidesi 

değil sadece istenmeyen, dahası tiksinilen, sandık olup çıkardı .......

TİKSİNİLEN, SANDIK OLUP, ÇIKARDI .....!

Dün geceyi dinledin mi serin ve sessiz karanlıkta ilettim sana ömrümün ve ruhumun taşkınlıklarını ?

An oldu, göz yaşıyla ıslanıp, an geldi sigara dumanında ve sarhoşluğun alkol kokusunda kendinden geçmenin izlerini, bağrında taşımacasına ....

Ulaşır ve ererse sesim, iletim dokunursa yüreğine, yıldızlara yükle gülüşünü, yolla bana ...

YILDIZLARA YÜKLE GÜLÜŞÜNÜ, YOLLA, BANA ....!

Unuttuğum tebessümleri hatırlatmakla yetinmeyip, gülüş güzelliğinin sıcaklığıyla yüreğimin, ruhumun ısınmacasına ...

Çoğalan özlem ve tarifsiz sabırsızlıkla, bekleyip, gözlüyorum, bilesin ki ..........!

Çünkü, yılların vurgunluğunda yoruldum, azaplar çarmıhına, gerili beklemekten .......!

AZAPLAR ÇARMIHINA, GERİLİ BEKLEMEKTEN ........!



Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ 




Immenstaad / Almanya 




19 / 09 / 2021 - Pazar 




Saat ; 20_54

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...