3 Eylül 2021 Cuma


 SÖYLE BANA, EY ULU ....!


Bir anlık kendime küslük ve dalgınlıkta ..
İçimde köşe kapmaca oynayan, beni kaybettim ...
O gün, bu gündür peşindeyim ..
Oyun çağım geçti, hatta olgunluğu bile devirdim ..
Neredeyse yarım asrı'da devirdim, şunun şurasında ..
Hayat kavgasında ...
Gelin -görün ki..
İçimde yiten benden o-gün, bu gündür haber yok hala ..
Yaşama küskünlüğüm ..
Kıyı bucak kah aşikar, kah gizli, ağlayıp durmam ..
Kan çanağına dönen gözlerle dolaşmam ..
Derdime, dermanı bulamamışlığımda, kör sancılar da kıvranmam ..
O gün-bu gündür beni canlı cenazelik de, ölü can yaptı çıktı ..
Kaç kez izini sürdüm,uğradığım hayal kırıklıklarında, kaç kez sitemler edip ...
Kaç kez pulsuz dilekçeler yolladım, uluya, hükümrana ...!
Ya beni kurtar,yada kahrı gazap da, her gün öldürüp öldürüp, diriltmek yerine ..
Çek fişimi,al canımı, olsun bitsin ..
Sen sağ, ben selamet kala kalalım, ilelebet kurtulalım, birbirimizden ..
Sen yaradan, ben kul'sam, göster hükmünden ve cürmünden önce,ulviliğin ile, mucizeni ..
Boşa çıkartma, umudumu..
Zararı yok ben mahcup düşeyim, özür dileyen olayım ..
Senin ululuğun baki kalıp,taçlansın ..
Ama, ne zaman kırdı, inadını nede sen duydun, sesimi ..
Nede, içimdeki yitik masum çocuk ..
Kalakaldım ben orta yerlerde..
Söyle bana, ey ulu ...
İçimde kaybolan, ben nerede ?
İçimde kaybolan, ben nerede ?
Söyle bana, ey ulu ?

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ
Ereğli / Konya
03 / 09 / 2018
Saat ; 01_20

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...