17 Eylül 2021 Cuma


 DESİN, BANA .....!

Şu dertler küpü, kirlere bezenmiş ..
Hüzünlerle, buruk,kırık-dökük sevinçlerin ...
Sarmallıkda, hatta, kör düğümlük de iç, içe geçtiği, kocaman şehirde ..
Kalabalıkların çoklukla, üç maymunluklara ve deve kuşluğa özenen ..
Niteliği yitirmiş, yığın,yığın kalabalıklarının ..
Şu üst, üste dizilerek, adeta ..
Ha, yıkıldı, ha yıkılacak hallerde ..
Üstünüze, üstünüze abanan...
Demir ve beton karışımı gövdeli...
Plastikle, ruhları iğdiş edilmiş apartmanlarına tıkışıp, tüneyen ...
Karakter erezyonunda, bitip-tükenen ..
Yığınlar sürüsüne dönmüş kalabalıklarının, bakar körlüğünde ..
Çığ gibi büyüyerek, beni lime,lime edip yutuşuyla ..
Sokakların ve duyarsız yığınların orta yerinde, devrilip kalacak hallerde ..
Adeta, su almalarda.....
Ha battı-ha batacaklar da, yalpalayarak giden...
Dilenci vapurlarından da, beterlik de ..
Ayağımda ki görünmez prangaların, tonlarla bile ifade edilemeyen sınırsız ağırlığının, beni iyiden- iyiye mecalsiz koyup ...
Toprağın, yedi kat dibine çekmelere kararlılıkla asılarak, bitap düşürmüşlüğünde ...
Kapılarının önüne.....
Ya da, üzerilerine devrileceğim korkusuyla olsa gerek ..
Panjurlarını, çifter kat kapatıp ..
Kapılarını, ekstra kilitlerle takviye etmecesine, zırh gibi kitleyip kapatmış'lığında ..
Yalnızlıklarda, sonuma adımlamayıp da ne halt edip, ne herze yiyeceğim ????
İçinizden biri, çıksın da desin, bana ..
Desin, bana ..!
Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ
Immenstaad / Almanya
17 / 09 / 2017
Saat ; 23_03

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...