27 Eylül 2021 Pazartesi


 SEN, ÇİÇEKLER ......

BEN, SANA AŞK BÜYÜTTÜM, AŞK ........



Sen en içtenlikli,dahası ...

Alımlı, albenili hallerin ve içime işleyen sevecen edalı hallerinle penceredeki, balkondaki rengarenk çiçeklerinle haşır neşir, çiçekler ....

Sevdanın gönlüme Cemre olup yağmış'lığın da, tıpkı ayrık otları misali ömrümü, gönlümü ve ruhumu sarıp-sarmalamışlığınla .....

Ben ..........

Sana aşk büyüttüm, aşk .......!

En munis ve içsellikli içtenliğinle, yüreğime dokunup, içime işleyip, kanımı kaynat'mışlığınla ...

Böylesi vurgun yemenin gönüllü teslimiyetiyle,

kendimden geçmişlikle, sana aşk büyüttüm, aşk ......

Hasılı ....

Adına, Sevda denilen bu çetrefilli yolla, yolculukta, ömrümü sana ve aşka hasletmişlikle ....

Sana, AŞK BÜYÜTTÜM, AŞK ........

SEN, ÇİÇEKLER ......

BEN ................ 

SANA, AŞK BÜYÜTTÜM, AŞK ........ 




Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ 




Immenstaad / Almanya  




26 / 09 / 2021 - Pazar  




Saat ;  23_32

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...