6 Eylül 2021 Pazartesi


 BENİ .................


'' - GEL .....

AYNAN GÖR VE SAY ......

BENİ .............. ''



Söylemlerim, eylemlerim, bunlardan da önemli ve öncelikli olmacasına karakterim ve duyarlılıklarımla ....

Hasılı, özümle, sözümle güven verip, yüreğine dokunabiliyor'sam ....

Sırf farklılıklarım ve sana göre başkalıklarım dahası varsay ki, aykırılık'larımla senden ayrı dünyalı'lığımla sana yönelen'liğim, ürkütmesin, seni ...

Gel, kurban etme ön yargılarına, peşin hükümlülüğüne, hatta olası vesvese ve korkularına sevgiyi, güzellikleri ..

Bil ve duyumsayarak düşün ki, farklılıklarımız ve farklılıklara tahammülümüz, zenginliğimizdir, bizim ...

Birbirimize, baskı tipli birebir benzerliğimiz ve hatta aynılığa yakınlığımız ......

Gün olur, an gelir gelişimimizin önünde devasa engel ve köstek olup çıkar .....

Zaman gelir, nedamet duymamız bile fayda etmez ve değiştirmez bu gerçeği, olası riski ....

Aramızdaki farklılık ve ayrılıkları uçuruma yahutta kapanmaz mesafeye dönüştürüp, kestirip atmamalıyız .... 

Bu farklılık ve ayrılıkları, aykırılıklarımızı, adeta kangrene dönüştürmek yerine ....

Gerekirse, kendi içindeki düşünce sistemin ve silsilen içinde, ters-düz et beni, çırpıp göz at sevginin kırıntısını bulman bile ayrıcalık, zenginliktir, bilesin ki, insan ilişkilerinde ...

Kazanmak ve yitirmemek ve sistemin dışına itmemek, sevgiyle, beraberinde hoş görüyle yaklaşarak ......

Karşımızdakini dışlamak yerine, yeni bir dünya diye keşfetmeye koyula bilmektir, insan olmak ve insanlık adına, marifet ...

İnsanlığın genel-geçer kuralıdır, '' - Her kişi masumiyet karinesi hakkına ve yeni bir şansa sahiptir ve bunu doğumuyla beraber kazanır, hak eder ...

Bırak diğer olumlulukları, artılarla,  zenginlikleri, kazanımları, sırf bu temel doğru ışığında,  silkeleyip, atmadan, sırtını dönüp, gitmeden yahutta, en kötüsü .... 

Beni yok sayıp, kırıp-dökmeden, basıp, çiğneyip-ezip geçmeden, hatta ....

Yok saymadan, dur, dinle ve anlamaya, keşfetmeye çalış ...

Uzat ellerini umarsız sevgi, iyi niyet ve olumlulukla, hoş görüyle .......

Unutma ki .....

İnsan meta veyahut herhangi bir eşya değildir, kaldı ki, eski eşyayı bile hurda ilan edip, çöpe atmadan önce .....

Alıcı gözüyle son bir kez bakılıp, iyiden, iyiye incelenmeyi ve hatta üzerine düşünmeyi, düşünülmeyi hak eder ....

Kaldı ki bende sencileyin insanım, insan ....

Sen ne kadar eksik,zaaflı, kusurlu hasılı mükemmel değilsen yada ayrıcalıklı ve kayda değer'sen, makbul'sen ....

Bende, en az senin kadar öyleyim ve en azından ön yargısız, peşin hükümsüz hele, hele de, amasız, acaba'sız, ah'sız-ofsuz hele ki de vah'sız ve surat asıp, kusur aramaya, eksik-kusur bulmaya yeminli  veya  şartlanmışlık dan azadelik ile......

İçtenlikli, gerçek ve dürüstlükle ilgiyi ve akabinde keşfi, sevgiyi, sevilmeyi hak edenim, hak eden ........

Sana yapılmasını istemediğini, bana reva görme, ne olur, emi !

Unutma ki, yaptığınla yaklaşılması, seni, nasıl incitip, üzer ve dahası, yaralar  ....

Kahreder ve yitirilmene neden olup, kötülüğüne kapı aralarsa ...

Bunu bana reva görmen ve dayat'man da,insanlık adına, ben kadar, sana da kaybettirir ...

Gel, kaybeden olma ...

Unutma ki, farklılıklarımız zenginliğimiz olursa, kazanırız, insan ve insanlık olarak ....

Beni horlamadan, hoş görüyle yaklaş, bana .....

Yeni ve farklı dünyamda gel, keşfet, tanı, beni ....

Açarak gönül kapını, yürek pencereni, yakından ve hoş görüyle bak, bana ...

İnsanlığım da, hemcinsinden, kendinden biriliğim de, öcü-umacı, canavar değil, kendin gibi alelade ve yalın insan gör, beni ...

Unutma ki, aynasıdır, insan,insanın ...

Aynan gör ve say, beni ...

AYNAN GÖR VE SAY, BENİ .....

Bu asla eksiltip, küçültmez seni ....

Gel, aynan gör ve say, beni ....!

GEL ......

AYNAN GÖR VE SAY, BENİ ..... 




Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ




Immenstaad / Almanya




06 / 09 / 2021 - Pazartesi




Saat ; 06_00

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...