13 Eylül 2021 Pazartesi

ÖMRÜM VE RUHUM HÜZÜN SARNICIYSA .... 
 Diyorlar ki, sıkça, adınla tezatlıklar'dasın ......
 '' - Adın, Güler, oysaki her halinle gülmelere, sevinçlere hasret, elemlere ve göz yaşına aboneliğin aşikar ..! '' 
Acı, acı tebessümden başka ne gelir ki elimden .... 
Adım, Güler olsa ne yazar, tufalara gelmişsem doğdum, doğalı, hayatın bağrında .... 
Hele kide ..... 
Ömrüm ve ruhum, hüzün sarnıcıysa ........ 
Kurmalı bebekler misali Pollyannayı, şirinleri oynamak ve rol kesmekten başka ne anlama gelir ?
Sırf, gülmüş olmak için gülme adına, bir yerlerimi yırtmaca'sına ..... 
Gülüyormuş gibiler de, pişmiş kelle misali sırıtışlar ........ 
Olsa, olsa gerçeği alalamak yada yok saymak ve kendimi, çevremi kandırma ahmaklığı olur ....... 
Gülme adına, pişmiş kelle misali sırıtışlarla, kendime ahmaklığı'mı reva görüp, çekeyim mi sineme ? Dedim ya ....... 
Ömrüm ve ruhum, hüzün sarnıcıysa ........ 
Riyakarca sırıtmak, neyime ?
Yoksa, durduk yere ... 
Ahmaklığı, reva'mı göreyim kendime ? 
Ömrüm ve ruhum, hüzün sarnıcıysa ........ 
ÖMRÜM VE RUHUM HÜZÜN SARNICIYSA ....... 

 Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ
 Immenstaad / Almanya 
 13 / 09 / 2021 - Pazartesi 
 Saat ; 11_00

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...