28 Ekim 2015 Çarşamba


BANA IRAK, ALDATMAYA YELTENDİĞİNİZ MEVLANIZA YAKIN OLUN ..!
Küçümser bakışlarla bıyık altından gülerek ..
Timsah göz yaşlarıyla mateme yeltenen iblis ruhlular ..
İğdiş etmeye yeltendiğiniz ömrüm,ruhum ve bedenimle ..
Çaldığınız yarınlarımı ..
Kararttığınız günlerimi ...
Talan ettiğiniz kardelen aklığın da ki düşlerimi ...
Sırf aynileştiremediğiniz için ..
Softa ve riyakar dedikodu kumkuması yapamadığınız için ..
Orta çağ karanlığına taş çıkartan, yağlı kara ruhlarınız, vehimleriniz ..
Şeytanın bile, aşık atamayacağı entrikalarınızla ...
Var kıldığınız dedikodu bataklığında soldurup ...
Cadı kazanlarında kaynatmalara yeltendiniz ..
Ben sizleşmeyince ...!
Direnince onurla ve inançla doğrularımla, size..
Katran karası boyalarla adımı, alnımı karartmaya koyuldunuz ..
Sabi-sübyan demeden, duygularımın ırzına,bedenimin derinliklerine ....
Ruhumun atlasına, saldırarak ..
Beni, eli bayraklı orospu ..
Yedi düvele, mal-mezat etmelerde..
Yılana-çıyana parmak ısırtan dillerinize, pelesenk ..
Ve, iftiralarınıza kurban, kendi ayıp ve karanlıklarınıza ....
Sınırsız nefretlerinize, günah keçisi yaptınız ..
Sonra da kalkıp, utanmaz-arlanmazca ....
Namus kumkumalıklarında, sözüm ona ...
Erillerin el kiri, şarlatan acuzelerin maskarası yapıp .....
Tefin, bir içine , bir dışına vurma ve egolarınızı tatmin harisliklerinizde
Kurda-kuşa yem, kirli kapların, ekşimiş yalı yaptınız ..
Siz ki, süp süp süpürgelenmelerinizde, Rükuyla-Secde arasında ..
Üstelikte alnınız, sözde tanrınızın önündeyken ....
Bırakın, beni, ötekini berikini ..
Sözde inandığınız, özdeyse sadece cadılık ve caniliklerinize maske ....
Ve, bitmeyen riyalarınıza malzeme yaptığınız ilahınızı ,kandırmalara yeltendiniz ..!
Bastığınız toprak, uzandığınız incir ağacı kurudu ...!
Sizin şeytan maskaralıklarında ki, gıybet ve riyanızdan, münafıklıklarınızdan .
Hesaplarınız tutmayıp, çaldığınız karalar sıvanmayınca, bana..
Güneşi balçıkla sıvayamayacağınız anlaşılınca ..
Tornistanlarda döne, döne, evliya,enbiye ve melek kesilmelere ...
Daha da yetmedi, kantarın topuzunu kaçırma marifetliliğinizle ...
Tanrılıklara, tanrıçalıklara ..
Sabi-sübyanlıklara bürünerek ..
Aklınızca ..
Çalamadığınız minarenin kılıfını, yüzünüze duvak, başınıza türban ...
Riyakarlığınızı kapatmaya,allı-morlu peçeler yaptınız ..!
Şık şıkıdımlıklarda,utanmaz-arlanmazca gerdanlar kırdınız ..!
Sizin, sizi kandırmışlığınızın ayan -beyanlığında ..
Şeytana bile pabucunu ters giydiren hınzırlığınızla ..
Beni, bana ırak, yaban ve düşman kılma numaralarınızla ..
Talan ettiğiniz ömrümü, kararttığınız gönlümü ..
Bezdirdiğiniz özümü, tımar etmelere kalktınız ..
Siz, dilsiz şeytanın suç ortaklığında ..
Kendinizle yarışmışlığınızda ..
Arzın yüzünü,
Arşın katını, zindan ettiniz bana, zindan ettiniz bana !
Ondandır ki..
Şimdi ki, kül yutmazlığımla, sökmedi de, sökmez de ..
O paspaye, bayat ve iğrenç numaralarınız, .....
Madrabazlıklarınız, bana..
Badelenmelere bulanmış ve bunlara alışmış-kudurmuşluğunuzla ..
Azgın ve sapkınlıklarda, sapıklıklara koyularak ...!
Badelemeleri yaşatma zevkini tadamadınız ve aslada tadamayacaksınız bende......
Keserin,sapın ve o gün gelip hesapların döneceğini anlamışlığınızda !
Devranınızın ve kervanınızın sonu görünmeye yüz tuttukça ...
Maskelerinizin inip, boyalarınızın dökülüp, şeytanlığınızın görülmüşlüğün de .
Defterinizin dürüleceği o günlerin gelip çatmışlığın da ...
El-aman dileyip ..
Riyakarlık da ve yüzsüzlüklere, el-pençe divan durmalara öykünmeyin bana ...
Bundandır ki ....,
Kendi cehennem kuyunuzu kazıp, kendi odunlarınızı taşımışlığınız .....
Kendi azap ateşlerinizi yakmış'lığınız da ..!
Bana ırak, aldatmaya yeltendiğiniz Mevlanıza yakın olun ...!
Bana ırak, aldatmaya yeltendiğiniz mevlanıza yakın olun ...!
Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ ...
Ereğli / KONYA
28 / 10 / 2015
Saat; 01_11

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  SÖNMÜŞ KANDİLLER GİBİ.. Başıma gelen bunca olay ve yaşadıklarımdan sonra  Çile bulutlarının çisil , çisil üstüme ağıp...  Perde ,perde hüz...