25 Ekim 2015 Pazar

RUHUMUN ÜRYANLIĞINDA, SEV BENİ ...!
Bedenimin üryanlığına odaklanarak, dağılıp gitme çaydaki şeker misali .. Ten-bedenliğimde solar gençliğim, yiter gün gelir albenim .. Tamah etme, sulanmasın ağzın-dilin... Karın doyurmaz, bedensel çekiciliğim .. Daldaki yaprak, vazodaki çiçek misali .. Hepsi geçer, boynu büküklüğün girdabında ... Ruhumu soy benim, ruhumu .. Çevir gönül gözünü tüm alıcılığın, içselliğin ve özeninle bana .. Keşfet bendeki beni sabırda, sükunla ve benliğine kazımacasına .. Sana umutsam, sana merhem, yarana şifaysam .. Dostsam, cansam, canansan, sırdaşsam .. Gamına, kederine ve hayatın omuzlarına yüklediği elemlerin,zorlukların .. Ödünsüz ,nedensiz ve yürekten paydaşıysam .. Kemliğini, kusurunu, sırrını dillendirmemekte gece gibi .. Nimet, cevher ve güzelliğini dillendirmede... Cömert ve sıcacık, duru mu duru Temmuz güneşiysem .. Aynaysam ruhuna, Dayadığın başına omuz,yüreğine sevinç, gönlüne umutsam .. Ruhuna, sevginin güvercin güzelliklerini .. Gönül bağına insanlığın, munisliğin yediveren güllüğünü yaşatabiliyorsam .. İnsan gibi, insanlığında seninle hemfikirsem .. Gecene ay, gündüzüne, güneşsem .. Sevgim nedensizliklerde cömertse, sana Ben,seni senliğinde Ve, değiştirmeden, aynileştirmeye, başkalaştırmaya yeltenmeden Sen olarak ve olduğun gibi seviyorsam .. Çilende , kaderdaşın, dileğinde, muştucun ve adak çiçeğin, Sevincinde, bayramında, seyranında .. Düğününde,derneğinde ,toyunda coşkunsam .. Hasılı aklını apış arama odaklamadan, bağrına basığınsam .. İnsanlığımla aklına yer, gönlüne ışıksam, sev beni .. Üryanlığımı, ruhumu soymada değerlendir .. Beni, derinliğimde keşfet .. Nafileliğinde ömürlerin ve hayatın, ıskalama hayatı ve güzelliği .. Gel, bedensel üryanlığımda değil .... Ruhumun üryanlığında, sev beni ...!. Ruhumun üryanlığında, sev beni ..! Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ Ereğli / KONYA 25 / 10 / 2015 Saat ; 15_50

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YÜKLEDİM NOTALARA, ÖMRÜMÜN TORTULARINI YÜKLEDİM NOTALARA, ÖMRÜMÜN TORTULARINI Yükledim notalara,  ömrümün tortularını  Vurdukça tellerine,...