19 Ekim 2015 Pazartesi


ÇALINDI ÇOCUKLUĞUM ….., 
UÇURTMAMIN, İPİ KOPTU !
Çok direndim, çok yalvardım, talan edilmesin diye ömrüm ,
Karartılmasın yarınlarım, soldurulmasın gonca ömrüm diye …

Göz yaşlarımla yıkadım, günleri, geceleri ..

İki gözüm, iki çeşme kesilip aktıkça

Karanlık zamanlar içti, dupduru göz yaşlarımı ..

Hoyratça örselenirken bedenim, kıvrım, kıvrım kıvranıp …

Sızım, sızım sızlandım, duyulmadı feryadım …

Görünmez eller örselerken bedenimi, ömrümü, ruhumu ..

Sağır yürekler duymadı, şu yaralı yüreğimin sessiz çığlıklarını …

İsyanımın çığlıkları, kaplarken afakı …

Birileri kulak tıkadı, birileri göz yumdu …

Hiç mi hiç, umursamadı, güldü geçti birileri …

Kimilerinin, lal oldu vicdan dilleri …!

Yardımıma, yaramı sarmaya, uzanmadı elleri

Umutlarımı, yarınlarımı, hoyratça kararttı birileri …

Nafileliklerde acı çoğalttım, acı …

İçimde çoğaldıkça, çoğaldı, o tarifsiz kör sancı …!

Kimseler duymadı, kimseler bilmedi ..

Kimseler, umursamadı ..!

Nemelazımcılığın teranelerinde, yitip giderken yalvarılarım ….

Feryat-figanlar da, karartılırken hayatım, çalınırken baharım …

Bir ben duydum, birde gece …,

Çığlık, çığlık, gecede yankılandı sesim

Kala, kala bana kaldı öfkem, isyanım, o onulmaz acılarım .. !

Çalındı çocukluğum, uçurtmamın ipi koptu ….!

Çalındı çocukluğum, uçurtmamın ipi koptu ….!
Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ
Ereğli / KONYA

19 / 10 / 2015 

Saat ; 13_03



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ŞİMDİ VAKİT... Nefretini yitirmişsen, nefsini yenmişsindir .. Tutkularını doruğunda yaşamayı yada gerektiğinde dizginlemeyi becerebilmişsen ...