23 Şubat 2020 Pazar

ÇÜRÜK-ÇARIK BERELİ ELMAYIM ...

Ne çiçekliğimi, ne olgun meyvalığımı bilebildim ..
Örselenmiş çocukluğumla,bereli meyvalığımda hep itiş-kakışlıklarda ..
Dolaştım elden-ele ,kucaktan, kucağa ..
Yetmedi dudaktan, dudağa ..
Herkes bir dişlemede bakmaya kalktı tadıma ..
Sonrasında geçince hevesi, doyunca karnı,karşılanınca arzusu ..
Savurup attı-oradan oraya, yada aldı ayaklar altına ..
Adsız ve hükümsüz hayatlarda itilip-kakılmalarda yaralı beden ve ruhla ..
Dişlenip,lekelenmiş hallerimle ..
Ne kıymetimi bilip-takdir edenim, ne sahiplenenim oldu, nede ödediğim diyete paydaş olanım ..
Heves ve tutkuların kurbanlığın da, altı-üstü dişlenip,berelenmiş elmalığımda ....
Atılıp-tutulmalarda,olmadı düşüp kalkmalarda yaralanmalarda ..
Döndüm telef edilen elmaya .
Ben yarınsız lığın ve sahipsizliğin,umutsuz ve mutsuzluğun en kahreden labirentlerinde ..
Yaram içimde,alam ve albenim dışımda, dolaştım durdum ..
Çıkmaz sokakların, acımasız ve açmaz sız karanlığında ..
Örselenmişliği min bedenimde ve ruhumda yarattığı ....
Gün be gün derinleşip, içime işleyen görünür ve görünmez yaralarımla ...
Şimdi pörsümüş, çürümüş hallerin, yürek dayanmaz acılarında ..
Dolaşmalarda kendimden geçip,hayattan bezmişliğim de ...
Adeta tiksintiler ve imrentiler le,istismarlar döngüsündeki ..
Önlenemez çürüyüşler de geçiyorum kendi, kendime ..
Ne dal budak salıp mutluluğa erdim ..
Ne ölüp haşrı neşrlikte toprağa belendim ..
Derdimin içindeliğinde çürümelerdeyim, çürümelerde ..
Şimdi atılıp,itilip,kakılarak azaplar da kıvranıyorum azaplar da,
Örselenip,talanlar da telefliğimle çürük-çarık, bereli elmalığımda ..
Çürük-çarık, bereli elmalığımda ..

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ
Ereğli /KONYA
23/02/2018
Saat; 12_14

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...