10 Şubat 2020 Pazartesi

KÜLE DÖNDÜRDÜK...
Coşku,sevinç ve haz diye avuçladıklarım, hüzün alevleri olup, hüsran yangınına, döndü ...
Bumerang olup,ömrümü, ruhumu vurdu ...
Ondandır, sönmeyen yangınların dumanı, közü, kıvılcımıyım ..
İçin, için bir yangın, sürer içimde
Bilirim,iflah etmez bu yangın beni ..
Eninde-sonunda ...
Ya, küllerimden dirilip, Zümrüdü Anka gibi, erişeceğim ben, bana ve yarınlara ...
Yada, alevim,dumanım, erişecek arşa ..
Mahşerin harına karışacak, sonunda ...
Yok, bir üçüncü yol ..
Ya herro, ya merrolar da, un ufak edip, küle döndürdük, ömrü ....!
Küle döndürdük, ömrü .....!
Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ
Ereğli / KONYA
18/07/2018
Saat ; 10_28

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...