1 Şubat 2020 Cumartesi

DİNDİREMEZ ....,

Güneşin balçıkla sıvanamayacağı kadar, aşikar bir gerçek ..
Acılar ve ayrılıklar hengamesinde ...
Şeytanın, azaplarda gelip- bulmuşluğunda ...
Ömrümün ve ruhumun elem tillelerine, takılmışlığında
Benim de, durumum ve halim ...
Bu gerçeğin yalınlığında,sesleniyorum ..
Bil ve anla, emin ol ki ...
Dindiremez hiç bir olgu, devinim yürek acımı, gönül sızımı ..
Terk edilmişliğin yangınlarında, kavrulur, ruhum .
Kimileri dese de, '' - Çivi, çiviyi söker ! '' Diye ..
Hiçte öyle değil, işin gerçeğinde, kazın ayağı ...
Kabaran elem dalgaları, çoğalan öfke patlamaları, arasında ...
Halimi, kimselerin bilip-anlamamışlığında ....
Dönenir dururum, cüzzamlılardan da beter, sızı ve azaplarda ..
İliklere esen, bıçaktan da keskin ve soğuk kasırga olup sarmalara kimi zaman ...
İntikam, kin, nefret duygularının ..
Bu halimde, sağ duyumu yenerek ...
Sükunet surlarımı yıkarak, kaplamasın ayrık otları misali, ömrümü, ruhumu diye ...
Tüm olumsuzluklardan, ırak olmaya çalışarak ...
Cebelleşmelerdeyim, kendimle ...
Anlamak, anlatabilmek ve anlaşılabilmek yada anlayış bekleyebilmek için ..
Biliyorum ki ...
Sabra, sükuna ve hoş görüye belemeliyim, ben, beni ..
Gel, gör ki ...
Bununda öyle göründüğü ve varsayıldığı kadar, kolay ve sıradan olmadığını ..
Yaşayarak öğrenmişliğimde, en iyi bilenim ...
Ondandır, demem ..
Yaralarım, öfkem ve kızgınlığım, depreşmesin diye ..
Münzevilerden de beter dinginlik ve durgunluklarda ....
İnzivaya çekmişliğimde, kendimi ..
Beni, bana bırak, ne olur ...!
Ne, yangına körükle git, nede boş vermiş olduğumu düşün ..
Öğretilmişliğinde bilirim ve derim ki ben, bana, sağ duyumun sesiyle ...
'' - Kanı, kanla değil, kanı, suyla yıkarlar ! ''
Ondandır, senden dileğim ..
Su akar, yatağını bulur sözünün ışığında ..
Kabaran, kaotik duygularımın ..
Karamsarlığın ve cinnet bulutlarının ....
Arsızlıkla,sırnaşıkça kaplayıp, yutmasına izin vermeme savaşına koyulmuşluğumda ..
Dileğim ve seslenişim, odur ki, sana ..
Gel, kuşan sende, sağ duyunun zırhını ..
Bırak beni, bana ..
Beni, bana bırak, lütfen ...!
Bil ki;
Dindiremez, hiç bir olgu, devinim yürek acımı, gönül sızımı ..
Terk edilmişliğin yangınlarında, kavrulur ruhum ....
Kavrulur, ruhum ....!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ

Immenstaad / Almanya

21 / 10 / 2017

Saat ; 10_45

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...