11 Şubat 2020 Salı

İŞTE, BU YOKTU HESAPTA ..!

Tam inanıp, güvenmiş iken ..
Hesapsız, kitapsız kalbimi sana vermişken .
Zamansız, apansız, üstelik vedasız ..
Çekip gittin, bir anda …
İşte bu yoktu hesapta !
Hem, kendine ….
Hem, bana …
Bil ki, en çokta..
Bu aşka, yazık ettin …
Hep vesveselerine, kuşkularına yenildin .
Oysa ben, hep yürekten sevmiştim .
Gördüğüm ilk andan beri, tutukluydum hep sende ..
Sen, kapris çiçeği ..
Olursuz aşkların, uçarı kelebeği ..
Rengarenk, rüzgar gülü ..
Dur-durak bilmeyen, ikircekli, ürkek serçe ..!
Sevmeleri oyun, aşkı masal …
Sözlerimi, maval saydın …
Kendin çalıp, kendin oynadın ..
Ardında, kırık kalp …
Çalınan düşler, karartılan günler ..
Boynu bükük, yüreği yaralı ömürler …
Hicranlı gönüller, elemli ruhlar bıraktın ..
Aşka yüreğin yetmeyince, hiç ardına bakmadan ..
Sen, yüreksiz, iflahsız ..
Sen, biçare tabansız ,
Kaçıp gittin, firar ettin, dur-duraksız …
Zamansız, apansız, üstelik vedasız ..
Çekip gittin, bir anda …
İşte, bu yoktu hesapta ….!
İşte, bu yoktu hesapta ….!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ
Ereğli / KONYA
19 / 11 / 2015

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...