23 Şubat 2020 Pazar

MUTLULUĞU ISKALADIK ….

Nedense bilmem ..
Çözemediğim bir alingirlilikler demetinde yuvarlanıp gitmişlik le ..
Hiç uymadı hayatın, senin ve benim hesabımız ..
uyumu zaten beklemek fazlaca safdillik olurdu böyleliğin de ..
Sen savruk ve başına buyruk ..
Sana göre, ben fazlaca netameli,sinameki, takıntılıydım ..
Üstelik yine sence hayat sana adil,sevecen ve cömert değildi, asla ..
Bana kalırsan da, fazlalık ve gereksizlik le bir iş ve cinsel depreşi hatası sonu eskaza doğan ..
Hayata ve ilişkilere , hatta kabına bile sığamayan zıpçıktının tekiydin ...
Hayata dair beklentilerin çok yüksek olduğundan sık sık uyuşmazlıklarda, mutsuzluk çarklarının dönmesiyse sana hayatın ekstrasıydı ..
Bana göre hayat ve zamansa aslında bitmeyen hengame,hesaplaşma döngüsü ...
Zerzevat'lara,hak eden insan evlatlarından daha hoş görülü çözülmeyen bir devrik sistem silsilesiydi ..
Başkasına nimet, bana nanik ve külfet, sanaysa gereğinden çok, olanak ve toleras sunandı ..
Görüleceği gibi ...
Ne sen hayata nede bana ...
Hatta kendine bile gerekli önemi ve değeri verememişliğin de hayatı,aşkı ve beni ıskalayan dın ..
Bu aşk denen herze bizler gibi yarınsızların yiyeceği halt, altından kalkacağı yük değildi ..
Ama dilimize pelesenk etmecesine dolanmıştı aşk,mutluluk ve tutku ..
O dönencede önce mora, sonra çivit mavisine kesti ilişkimiz ..
Bizim piç'imiz,ilişkimizin çıfıtı, hayatın suyu çıkmıştı, eni-konu sonunda ..
İşte böylesi uyuşmazlıkta, yazık ettik ve kazık atıp,kazık yedik oldum olası birbirimizden ..
Bize bir günah keçisi lazımdı evren,zaman ve hayat bu konuda çok mu çok hatta olağanüstü cömertti bize ..
Birbirimize yönelttikçe bencilliğimizi ..
Sıkışık aç kedi gibi fırladı gitti, aramızdan aşk ..
Hayat, bildiğini yapan safralı cadı kazanı ..
Ben, iflah olmaz, baltalara sap olamayandım ..
Gün geldi ..
Bir baktım ki, savrulmuşuz hayat denen bu atlasın bağrında ...
Hasılı suyun da,lafında başına dönünce, ayan-beyan görüp anladığım..
Tek bildiğim gerçeğim ..
Senin,benim ve hayatın hesabı hiç mi hiç örtüşmedi, be güzelim ..
Kesişmelerimiz ,kesintili sevincik deliliklerin de yaşanan hezeyanlı cinnet halleriydi ..
Yine yanıldık, aşk sandık ..
Hem hayatı, hem ömürlerimizi, hem de mutluluğu ıskaladık ..
Mutluluğu ıskaladık ..

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ

Ereğli / KONYA

03/03/2018

Saat ; 14_01

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  AN GELİR ŞİİR İNSANOĞLUNUN YÜZLEŞMEKTEN KORKTUĞU ACZLERİNİ DIŞA VURUR.KORKU VE VEHİMLERİNE DİL OLUR. SEN'Kİ VEHİMİMSİN ....! Sen'k...