13 Haziran 2020 Cumartesi

ADIM …..
Anam, kaldırımlara, yollara ….
Dipsiz uçurumlara, taş çıkartan …..
İhtiras, alkol ve isteri bezeli akşamlara, karanlıklara …
Ben, anamın karnına düştü, düşeli …
İn aşağı-çık yukarı …..
Gel, buraya ….
Git öteye hallerinde, delişmen, çocuksu sevinçlerle koşuştururken ….
Adım da, halim gibi romantik ti …!
Ben, beni bildim, bileli ….
Anamla, benim üstümden, en zorba hallerde zebani hayatla …
İnsanlığın, çanağından su içip, içini ferahlatıp, üstelik harislik le, utanmaz-arlanmazca talan ve iğdiş ettiği İSTANBUL, geldi-geçti …
Bu ezince, çileye daha fazla katlanıp, dayanamayan, ANAM ..
Aldı başını, göçtü, gitti …
Anam gitti, tikim geçti …..
Tikim geçti, geçmeye, gel-gör ki kaldı, Roman'lığım …..
O gün- bu gündür, adım da …..
Tıpkı, hayatım gibi, Roman oldu …
Adım mı ?
Adım, şimdilerde, Roman oldu, Roman ……
Adım, Roman oldu, Roman …..!
Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ
13 / 06 / 2020
Saat ; 09_09

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...