9 Haziran 2020 Salı

BU MUAMMALI YOLDA ……,

Derledim, topladım, tıktım, tıkıştırdım …
Der-dest edip gönlümün hazinesini düşler atlasında ….
Gizemler ve umutlar bohçasına çıkın ettim, düştüm yollara ..
Bir yanımda korku bataklığı, öte yanımda umut ormanı ..
Ortasında çağıldayarak akıp giden, zaman ve hayat ırmağı …
Sağımda solumda kah ateş böceği, kah umut kelebeği ..
Ama hepsinden de çok …..
Kağıttan fırlayıp, umuda kanat çırparak, uçuveren kuş kanatlarının, ışıldayan tüy aklıkları…
Kimi zaman gri bulut sağanakları, kimi zamansa ….
Dal, dal çiçek açıp çoğalan, ebruli ve lila sevinç fışkırmaları …
An geliyor, boğazım düğüm, düğüm, düğümleniyor ..
Olmadı ,yüreğim sinemdeki kafesinden çıkmacasına çırpınarak, çarpıyor …
Umut,düş ve duygu denizinde huzura kulaçlıyorum ..
Elimden gelenin, bu olmuşluğun da ..
Tutunarak, yaşama sevinci ipine …
Adımlıyorum …..
Düşten gerçeğe, griden, aydınlığa …..
Korkudan,sevince, bilinmezlikten, sükuna uzanan, bu muammalı yolda …!
Bu muammalı yolda …!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ

Ereğli / Konya

12 / 04 / 2018

Saat ; 14_58

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...