21 Haziran 2020 Pazar

SANA, YENİLDİM, SANA ….!
Şu hayat kavgasında nelerle boğuşup, nice sıkıntıları aşmayı becerdim, becermeye …..
Gel, gör ki ….
Hayata ve insana dair konu ve alanlarda cebelleştiğim, çoğu zorluğun üstesinden gelip …
Yenildiğim, yendiğim de oldu, üstüme ağan çetinlikler i, insanlığımın gereği ...
Şunun, şurasında yeri gelmişken dobra,dobra ve dürüstçe itiraf etmeliyim ki
İki konuda baş edemedim, ömrü hayatımda …
sırtım yerden kalkmamacasına tuş oldum, desem yeridir ve yalanda sayılmaz, hani’ ya … …
Demem o, ki ….
Kapılmaya gör, sevda denen illete ....
Hayat denen şu devasa arenada ....
Bir gönlüme, bir de ….
Bir de….
Tepeden, tırnağa müptelalığım da ….
Gönül vermişliğim le, sana ….
Hiç hesapta yokken, ömrümün bu çağına değin …
Bilip, tatmadığım için, adını-sanını duymadığım …
Zamansız ve apansız düştüğüm, sevda denen, çetrefilli kapışmada …
Dalgalarla, aşk yaparak, yüzmek varken …
Bencileyin, dertsiz başına, dert açan …
Adeta, belasını arayan, yaşamak varken, vurgun yiyen, Zargana balığı gibi …
Kendi başıma açtığım, dertle …
Aşk-meşk neyime iken …
Ağrımadık başıma çaput sarmanın, dik alası olmacasına …
Düşünce sevda ummanının, hayat kadar, ölüm de saçan karanlık sularına ….
Pranga vurulup, dumura uğrayan aklımın, orijinal fabrika ayarlarının iflah olmaz halde ….
Bozulup, düzen tutmamış lığında ….
Ona, buna, laf ettirip, hatta el-alemin gözünde, dilinde iiii
‘’ – DİVANE ‘’ olmayı, göze alıp, sineye çekip ….
Gözüme ….
Efsaneden ve hayalden öte gitmeyen, Deniz Kızı Eftalya kesilip …
Beni, müptelan, hatta, esirin edip, çıkmışlığın da …
Sana yenildim, sana .....!
Sana yenildim, sana .....!
Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ
Immenstaad / Almanya
21 / 06 / 2020
Saat ; 12_55

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...