16 Haziran 2020 Salı


ÇIKAMADIM, GİTTİ .....!


Hayat, kapı-duvar hallerinde dahası, mahkeme duvarı gibi ...
İç üşüten, soğuk nevale hallerinde çıkar karşımıza, musallat  olur, dikilir tepemize ...
Laf-söz kar etmeyen ayyaşlar misali, kulak verip, dinlemez, karşısındaki, zapt ettiği gariban kurbanına ....
İş lafa gelince, peynir gemilerini yüzdürür, baş edilmez anlayacağınız  ....
Üstelik laf cambazlığında, çenesine diyecek yok hani' ya  ...
Sustur, susturabilirsen, hallerinde başlar
çenesinin açılmış lığında .....
Makinalı tüfek gibi, dur-duraksız konuşur, kafa ütüler, saç-baş yoldurur, insana ...
Bir yolunu bulur, punduna denk getirerek atar, atacağı kazığı ....
Belaya şerbetli, külhanbeyi hallerinde, abanır da, abanır,
insanın üstüne ...
Kendisiyle kolay, kolay baş edilemeyeceğini, bilmenin rahatlığıyla, hatta pervasızlığıyla ...
Elini versen, kolunu alamayacağın haller de ...
Arsız, yüzsüz, yükler insana, kambur, kambur üstüne .....!
Gamdan, dertlerden dağlar yığar, gözüne kestirip, mim koyduğuna, kolayca teslim alarak, iflah etmez, onu ...
Aklımın almadığı şu, dünü anlatanların ...
'' - Zamanımızda hayat, daha kolay, sevilir, dahası, yaşamaya değerdi ..! ''
Diyenlerin, hallerine ..
Sormadan edemiyorum ...
Hayat dedikleri gibi, dün daha mı iyiydi, yoksa ?
Yoksa, zamanın ve insanın piçi ve çivisi çıkmışlığın da  ?
Şimdiki nesil mi, hayatı böylesine zıvanadan, şirazeden çıkartarak, eşkıya düzeni mi kurdu ?
Çıkamadım gitti, bir türlü, işin içinden .....!
Çıkamadım gitti, bir türlü, işin içinden .....!



Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ



Immenstaad / Almanya



16 / 06 / 2020



Saat ; 02_52

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...