20 Haziran 2020 Cumartesi

BEN ÇALAR ,BEN SÖYLERİM

Ben çalar, ben oynarım ...
Ben güler, ben ağlarım ...
Ben çözer, ben sararım ..
Göğü her sabah maviye, ben boyarım ..
An olur görünür, an gelir yiter'im.
Adı üstünde ..
Yakıştır'malarınıza göre ..
Sizce, ben
İflah olmaz, biçare bir divaneyim, deliyim ..
Kah cızlağan otu, kah kuşkonmaz çiçeğiyim !
Neyleyim ?
Neyler'sem , eylerim ..
Altı-üstü,var varası bir deliyim ..!
Hep demez'misiniz, önüm-ardım sıra, bana ?
''DELİDİR, NE YAPSA YERİDİR.''
Ondandır ki,
Sizce değer verilmez, adım-sanım sorulmaz ..
Deliye çıkmışlığın da adımın ..
Künyem bile okunmaz ..
İpimle kuyuya inilmez, elimden, boklu yumurta bile yenmez ..
Benimle konuşmaya bile değmez ..
Vay size, vaylar size..
Kocaman, yuhlar size ..
Ne acıdır ki ,sizler gibi aklı evellerin dünyasında ..
Yığınsal kalabalıkların çoğalttığı ,
İnsanı ,hayatları yutan diz boyu yalnızlıkta ..
Akıllı, delinin ..
Tok, açın halini bilmez ..!
Tok, açın halini bilmez ..!
Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ
Altınoluk/Edremit
20/06/2015
Saat:01_55

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...