1 Mart 2022 Salı


 

EN ÇOKTA, ÇOBAN YILDIZINI OLMACASINA ……

YILDIZLARI BEZEDİM, GÖZLERİME .........!

 

 

 

Seni gözlemekten bitap düşüp, kan çanağına dönmekle kalmayıp, feri sönen, kanına girdiğin  .......

Yitirmesin umutlarını, külliyen karanlığa gömülüp, ıskalama'sın diye, seni …….

En çokta, Çoban yıldızını olmacasına …….

Yıldızları bezedim, gözlerime ………..

 

Yıldızları bezedim  .......

Bilesin ki, yegane meramım .....

Işıltılar çoğaltarak, yenilmesinler, umutsuzlukla, mutsuzluğa ……

Dahası, sadece düşünüp, hayalinle yetinmek zorunda kalmayayım, her baktığımda içime sindirip,

Ferahlıkta sevinç, mutluluk çoğaltmacasına rahat ve doya, doya görebileyim …

Mahrum kalmayayım, azap cenderelerin de, kıvranmayayım ilginden, duygularından, cemalinden, hasılı dünyandan ırak etmesinler, seni …..

Sakın ola, bencillik yada doyumsuzluk, harislik para anormallik görüp, saymaya'sın düşüncemi, arzumu, duygularımı …..

Çünkü, bende, yokluğunda bile sana çıkıyor, sende düğümlenip, bitiyor ….

Ondandır, böylesi aykırılıklarım …..

Boşa demezler …..

<< - Sevda, ateşten gömlek yakar da, sıkar da, giyeni  …..

An olur, sevda, bu gömlekliğinde olur-çıkar, bağlamalı deli gömleği, içindekini de,  deli- divanede yapar …..! >>  Diye ……

İşte, böylesine anılmış lığında, savrulduğum sevda yelinde, naçar'lığın pençesinde kıvranmaktansa, olur'unu, çıkar yolunu  bulma adınadır bu hallerim ……

İşte, sırf ama sırf bu nedenledir ki ……..

Seni görmemek, sana hasretlik, gözlerime mil çekilmesinden farksız olduğundan ……

Kararıp kalmalarda, ıskalamamak için fırsatı, seni, mutluluğu ……..

Katran karasında bile seni seçip-görmeler uğruna …….

Senin uğruna değil, zincir kırmaları, aklımın makaralarını, halatını kırmaları,  deli-divane denmeleri göze alanlığım da ……

Kimin, ne düşünüp, dediğini iplememiş hallerimle …….

En çokta, Çoban yıldızını olmacasına …….

Yıldızları bezedim, gözlerime ………..

EN ÇOKTA, ÇOBAN YILDIZINI OLMACASINA ……

YILDIZLARI BEZEDİM, GÖZLERİME .........!

 

 

 

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ

 

 

 

Immenstaad / Almanya

 

 

 

28 / 02 /2022 – Pazartesi

 

 

 

Saat ; 21_21

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...