14 Mart 2022 Pazartesi


 YİTİK'SEM .....,

Doyamamışlığımla sana, sürülüp savrulmuş'luğumla, sevda kasırganda ...
Peşin sıra koşmalara da, nefessiz kalsam ..
Yollarımı kaybetmişliğim de ..
Yitik'sem, uçsuz-bucaksız sevgi vadinin derinliklerinde ...
Yitik'sem, sevda atlasında, engin gönül okyanusunda ....
Azap, ızdırap, zarar değildir, bana ...
Can kurban, yitikliğin böylesine ...!
Bilesin ki ...,
Varlığında, yitik'liğim de ...
Ömrüme doğan günsün ...
Aşk ateşinin küllerinden doğan, Zümrüd-ü Ankamsın ...
Tarifsiz güzellik, emsalsiz cevhersin, ruhumda parıldayan ışıklığınla ..!
Varlığımın ahengi, gönül semamın, şahikasısın ...
Yağmurunda ıslanmak ....
Gözlerinde, ışıltı ....
Kirpik uçlarında, duru mu duru, yaş ...
Dudağında, ıslık ...
Ömrüne,yüreğine tebessüm olmak ...
Ömrüme bağışlanan, en büyük ödül ..
Bahşedilen tarifsiz mutluluktur, bana ..
Sen evrenin ödülü, gözümün nuru,yaşam ereğim, ömür pusulamsın ...!
Ondandır ki ,
Yağ üstüme, yağa bildiğince ....
Nisan yağmuru güzelliğinde, bereket, bereket ..
Islat, iliklerime dek ..
İçimdekileri sevgi, sevgi, haz, haz taşırmacasına ...
Kendimden taşmışlığımda, sana döküleyim,sana ...
Umman' ım ....
Gecemin, gündüzümün ....
Mevsimimin, yurdumun-yuvamın, ilimin, vatanımın, sen olmuşluğun da !
Yağmur sonrası ışıl, ışıl,ışıldayan gökte ..
Tüm haşmetin ve albenin ile, ebem kuşağım ol ...
Rengarenk kuşat, göğümü, evrenimi ..
Sil-süpür, göğümdeki sisi-pusu, karaltıyı, ürpertici bulutları ...
Sözcüklerin kifayetsizliğinde yinede ve inadına dillendirmeye çalışarak ..
Ruhumun üryan'lığın da, içtenlikli itiraflarım la, bilmeni isterim ki ...
Sende'lik, mutluluk .
Senli'lik, ayrıcalık ...
Sana yürüyüp,menzile ermek ...
Sana kavuşmak ..
Vecdde, mutluluklarda boğulmaktır ...
Ömrüme girmişliğin, hayatıma damga vurmuş'luğun da ..
Miladım sın, miladım ....
Dünüm, yarınım ...
Vazgeçilmez ereğim, çoğalan erincim'sin, erincim ..!
Yağmurunda ıslanmak ...
Sana uzanmak, senle uyanmak ...
Senle bezenen, her gecenin sabahında, nurani aydınlığına boğulmak ....
Anlatılmaz mutluluktur, mutluluk ..!
Tarifsiz sevinç ...
Bayram çocuğu gülüşü dür, benim için .
Böyleliğin de ...,
Doyamıyorum, yağmurluğun da sende ıslanmalara ...!
Yitik'sem .....
Ömür ve sevda ülkende ..
Ruhunun derinlerinde, yüreğinin bir köşesinde ...!
Ne gam, ne tasa ...
Gülüş, gülüş yağmurluğun da ıslanmak, doyumsuz mutluluktur, bana ..
Yitik'sem, sende ...
Sevdanla, kan gülleri olup açarım, gonca güllüğümde de .....
Olgun ve yorgun ömrümün, son deminde de !
Yitik'sem, yitiğim, kime ne ?
Can kurban, can, yitikliğin böylesine ...!
Yitik'sem ...
Kime ne ?
Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ/İSYANİ
Friedrichshafen / Almanya
14/03/2017
Saat ; 20_55

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...