10 Mart 2022 Perşembe


 HANGİNİZDE, NERDEYİM ?




İçimdeki ruhsal damacanamda, bitip-tükenmeyen çalkantılarla ....

İtiş-kakışlarda gidip-geliyorum ...

Bir ağzına, bir dibine damacanın, sarsıntılarından irkilip, şakulümün kayıp, pusulamın, başımın dönüp, yönümün kaybolarak ...

Adeta, akımın, bok'uma karışmışlığın da .....

Her yanımın, duygularımla, ruh halimin birbirine girip ...

İçimin, dışıma çıkmışlığın da ......

Ne denli istesem, inadına çaba sarf edip, cebelleş'sem de bilmiyorum .......

Yalama büzük gibi, ötüyorum ......

Ağızda mı, dipte mi ?

Hanginizde, nerdeyim ..

HANGİNİZDE, NERDEYİM ?




Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ (/ İSYANİ




Immenstaad / Almanya 




10 / 03 / 2022 - Perşembe




Saat ; 14_14

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...