15 Mart 2022 Salı


 

TIPKI BENİM GİBİ.

Kırılmak'la kalmayıp ,içi -dışına çıkmacasına darmadağın olan ayna..

Şu dünyanın ve hayatın bağrında ,seni en iyi anlayan benimdir, inan..

Gülüp geçme, çünkü ..

Tıpkı benim gibi, kırk yamayla bir araya getiril'sen bile..

İflah olmazsın, asla..

Böylesi pürmelalliği yaşayanlığımla,

Bilirim acısını, zorluğunu,,

Dahası dayanılmazlığıyla , katlanılmaz'lığını, senin halini ...

Ondandır demem , halin, hal değil , tıpkı, benim gibi..

Halin , hal değil...

Tıpkı , benim gibi..!

Tıpkı , benim gibi...!

 

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ

Immenstaad / Almanya

15/03/2022 - Salı

Saat; 18_30

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...