2 Mart 2022 Çarşamba



LİME, LİME ….Lime, lime bölündüm ….Zamanın, hayatın ve insanın, insanlık denen muammalı karmaşalar güruhunun, acımasız kaosunda, kasırgasında …Gelen baktı geçti, görenlerin çoğuysa,  sadece zarfıma itibar etti ..Mazrufumu değerlendirmeye gerek duyup, emek ve zaman ayırmadı, bile ..İnsan, insanlıkta kısırlaşıp, kıskançlıktaSevgisizlikte çoraklaşıp ta …Tespih böcek'liğine soyundukça …Benim gibi incinmiş, yaralı, küskün ve yarınsızlar ordusunu çoğalttı ..Yığın, yığın yükseldikçe, sevgisizlik dağları ..Ve yıkıldıkça üstüme,  üstüme gazap dağları …Çoğu paydaşlarım gibi, bende un-ufaklıklar da döndüm eskimiş lime-lime olan, çula-çaputa..Organları delik-deşik edilip, kolu-bacağı kopartılan ..Eskimiş, itibarsız bez bebek olup çıktım ..Önce, ruhumun perdeleri ..Sonra, gönül ve yürek pencerelerim kapandı ….Hayatın güzelliklerine ..Siz,  insan geçinenlerce mıncık, mıncık edilmişlikler de ..Her yanımın çürüyüp, morarmış'lığında ..Daldığım küskünlük labirentlerinde ..Yitirdiğim yaşama sevinçlerimin beni, an be an terk etmişliğinde ..Döndüm sırtımı dünyaya, insana ve hayata ..İğdiş edilmiş bez bebeklik'deki hunharca yaralarla  ..Azapların sunulmuşluğun da ..İşim gülmek ve güldürmek ..İçim kan ağlasa da, onu …..Yani, rolümü yapmaya koyuluyorum ….!Ruhumun, azap sarnıçlarında,  un-ufak olmuşluğun da ..Bitince oyun, sonlanınca rolüm, inince perde, dağılınca insan geçinenler kalabalığı ..Kala kalıyorum böylece, buracıkta ..Sandalyelerin, acınası halime tanıklığında, yoldaşlığında ..Sahi, siz ruhumdaki ve sırtımdaki o görünmez kamçı yaralarıma bakabilir misiniz   ?Yakından ve içtenlikle …Ne oldu, surat döktünüz, soğuk rüzgarlar esti birden bire içinizde  ?İliklerinize işleyip,sizi dondurmacasına ….İşte sizin dayanamadığınız bu hallerimle yaşıyorum ben  …Değil yakından ilgilenip merhem sürmeler de vakit eskitmediğiniz, bakmaya dayanamadığınız o, yaralarımla ..Dayanmaya çalışmalarda dağlana,dağlana,lime,lime olup dağıla,dağıla ….Ondandır..Oyun bitip,sahne kararınca sırt dönerim, sırt   ……Değil sadece size, hayata, kendime bile ….!Kendime bile …!Bir görseniz ruhumu ve sırtımı ..Görünmez kamçılarınızın izleriyle, lime, lime …Lime, lime  …  Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ Ereğli / Konya 01/ 03/ 2018  Saat; 22_31

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...