14 Mart 2022 Pazartesi


 UCUNDA, ÖLÜM OLSA DA ...!


Bu kadar tutkulu, isterik ve kışkırtıcı çağırma ..
Davetlerin, içimdeki çağlayanları tetikliyor ..
Duygu debiler'im, haz ve hezeyanlarımla ...
Adeta, Niyagara'ya kafa tutmalarda ..!
Kıracağım, ruhumun ve tutkularımın prangalarını, akacağım, sana ..
Doldurup,taşırmacasına seni ..
Cemreyle uyanan, toprak misali ..
Her bir yanım canlanmakta, devinimlerde arzu ve tutku çoğaltıyor ..
Rüzgar ekenin, fırtına biçmesi, misali ..
Bu denli arzuyla ve davetkarlıkla, sen girdikçe, kanıma ..
Albenin ve haşmetinle, serince gözlerimin önüne cevherini ..
Kamaşıyor gözüm ..
Sığmıyor içim içime,taşıyorum ben ,benden
Bereketli aliviyonlar, saçarak...
Alıp, götürüyorsun beni, benden ..
Adeta, bozulmuş saat zembereği gibi, her şeyim karışıyor, bir, birine ..!
Gel girme kanıma, kışkırtma, düşürme aklıma çılgınlıkları ..
Bak, benimde endazem kayık, hani şunun,şurasında ..
Sonra cebelleşme de, baş edemezsin benle, ve yakarız bir birimizi, iyiden iyiye ..
Ateşle-barut gibi gelirsek, bir araya ..
Kırarız bentlerimizi,yakarız gemileri, yıkarız köprüleri ..
Karışırız kumla-su gibi, iç, içe ..
Gel etme-eyleme ..
Kamçılama tutkularımı, azdırma, içimdeki sevilere aç kısrağı ..!
Yelelerim alev, alev yakar, tutuşturur seni, tepeden-tırnağa ...
Sahip çıkıp, gem vuramayacak'san, bana ..
Kışkırtma beni,otur,oturduğun yerde ..
Tahrikkarlık da, kışkırtışlar da ki pervasızlıklarınla, girersen kanıma ..
Ya, yanar ateşimde kül olur, savrulursun, benimle ..
Ya da, kırmışlığımla zincirlerimi,
Un ufak ederim seni, tutkularımın patlamalarında ..
Yıkmışlığımla bentlerimi, taşmışlığımla yatağımdan ..
Selimde-suyumda savurarak ,haz denizimin derinliklerinde nefessizliklerde ...
Coşku,coşku, köpük, köpük çıkarayım, içini-dışına ..
Her halükarda ..
Kıracağım zincirimi,vuracağım kendimi, aşkla yoluna ..
Ya,sen bana erip, ereceksin muradına ..
Ya ben yutup, çoğaltacağım seni, ihtirasla beden atlasımda, haz okyanusumda ...
Çıksada canlarımız aşkla, birbirimizin kollarında ..
Sarmaş dolaşlıkda gireceğiz birbirimize, eninde-sonunda ...
Şunun, şurasında hazla dolup-taşmışlıkda ..
Ucunda, ölüm olsa da ..!
Ucunda, ölüm olsa da ..!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ/İSYANİ

Friedrichshafen / Almanya

11 / 03 / 2017

Saat ; 23_36 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...