14 Mart 2022 Pazartesi


 KESMEZ BENİ, AŞAĞISI .....


Kesiş'eli yollarımız ..
Sen doğalı beri, dolunay misali ömrümün ve gönlümün atlasına ..
Aşka ve sana, müptela olalı beri ...
Aşk denen, bu illetlerin en güzelinden muzdaribim, sevdiceğim ..
Yazılalı, sen ömrüme ...
Dağla'yalı yüreğimi, talan edeli, ömrümü ve ruhumu ..
Gecem-gündüzüm, havam-suyum-gıdam olalı, sen ..
Bu dertlerden muzdariplikle, iflah olmaz illetim le ...
Tabiplerin bile derman olup, şifa bulamamış'lığında ..
Bilirim ve inanırım ki ..
Em'imde sensin, çarem'de, illetim'de sensin, şifada ..
Ya sen olacaksın, derdime, derman ..
Ya, alacaksın bu canı, bu tenden ..
Ya, tutup elimden, kaldırıp-katacaksın, ömrüne, sokacaksın, gönlüne ...
Yazacaksın, aşk diye, adımı yüreğine ..
Şifa'da sen, sebebim de ...
Bil ki ...,
Kesmez beni, aşağısı ....
Ayrılık, amansız ve öldürücü illetim, sıtmamsa ..
Sen, kininimsin, kininim ..
Kininim ...
Bilirim ...
Derdime derman, yarama merhem olmaz, senden başkası ...
Sıtma illetinden de beterlik de, sarmışlığınla iliklerime dek, beni ..!
Kinin'im, sensin ....
Kesmez beni, aşağısı ....!
Kesmez beni, aşağısı ....!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ/İSYANİ

Friedrichshafen /Almanya

12 / 03 / 2017

Saat ; 12_24 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...