26 Ağustos 2024 Pazartesi

 





ÇOĞALAN HÜZÜNLERLE .........!


Naçarlıklar pençesinde kıvrım, kıvrım kıvranarak ..
Bekleyişlerin kör sancılarında ....
Zaman ve ömür hasredip, beklediğim boş masalarda çoğaltıyorum ...
Düş kırıklıklarımı, elemlerimi ve sensizliği ...
Tıpkı ...
Kristal bir geceden ağan, gök nuru güzelliğinde süslerken ışıl, ışıl yıldızlar anı.
Tanığım oluyorlar yalnızlığıma ve iç sızılarıma ...
Efkarımı savuruyorum geceye, art arda içtiğim sigara dumsanlarında ...
Ne senden, ne'de kokundan iz var, bu gece ...
Böyleliğinde azaplar girdabında yutulurken, an be an ..
Açıyor bağrını, iyiden iyiye sarmalamacasına gam, bu gece ..
Yokluğunda her yudum rakıda elem içip, ruhumun hicranını kustuğu, tam bu gece...
Yokluğun büyüdükçe içimde, adeta yerle yeksan oluyorum, gecenin içinde ...
Tıpkı içimdeki boşluk gibi, çoğalaldıkça masalarda, sandalyalerde ve gecede yalnızlık,boşluk ve hüzün ...
Efkar fırtınaları, isyan volkanları patlıyor iyiden iyiye, içimde ..
Ben, sende ....
Sen, yokluklar ülkesinde ....
Kayan yıldızlar gibiyiz, gecede ..
Bilirsin, sende ..
Her yıldız kayması, o yıldızın ölümüdür aslında ..
Kayan yıldızlar gibiyiz ..
Kendi içsel yalnızlıklarımıza tutsak edilmişliğimizde ...!
Ölüyoruz, hasret ve elemler içinde, çoğalan hüzünlerle .....
Çoğalan hüzünlerle ....!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ

İmmenstaad / Almanya
06 / 07 / 2017
Saat ; 23_46

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YERİN .........., Bozuksa mayan, çürükse özün, fukaraysan onurdan-haysiyetten yana .... İlkesizlik ve omurgasızlıktan yana, kimse eline su...