5 Ağustos 2024 Pazartesi



SENDE ÇOĞALIYORUM, SENDE .....

Derin mi derin, uçsuz-bucaksız muğlak ve yamalı atlasında, kainatında yitmiş bir kıtayım ......
Ne pusula para eder, ne harita, yerim-yurdum coğrafyam sensin ....
Sende yitmenin haz ve zevk sarhoşluğunda geçerken kendimden ...
Keşfettiğim yeni senle, benin, harlı ,tutku yangınlarında kavrulurken ....
Dinmeyen hasretimin ateşini söndürüp gidermek şöyle dursun ....
Çıra gibi yanmacasına daha bir tutuşuyorum, beni saran her kıvılcımınla ....
Susuzluğumu, somurup iliklerime çektiğim, terinde, kokunda gideriyorum ....
Güneşin, veda dansına koyulduğu her akşam alaca karanlığın kızıl ve mor ötesi dansında sen çıkıp, çıkıp geldikçe ...
Eriyip suya, buhara dönen buzullardan beter oluyorum ...
İçin,için artan yokluğumda, sende çoğalıyorum, sende.....
Sende çoğalıyorum, sende ....!
SENDE ÇOĞALIYORUM, SENDE .....
Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ
Immenstaad / Almanya
05 / 08 / 2024 - Pazartesi
Saat ; 13_15

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YERİN .........., Bozuksa mayan, çürükse özün, fukaraysan onurdan-haysiyetten yana .... İlkesizlik ve omurgasızlıktan yana, kimse eline su...