20 Ağustos 2024 Salı

 

İÇİNİZDEN BİRİ..
Hep, yarın gece der, aklımdakilerle,duygularımdan geçenleri ötelerdim ..
Yarın geldiğinde de, dünde kaldı onlar der,çıkmaya çalışırdım kendimce, işin içinden ..
Çocuksu şark kurnazlığın kıyılarında dolaşarak ..
Zaman acımasız ırmaklığında, aktı, gitti ..
Gün oldu,zaman yitti, ömür eskidi .
Birde baktım ki,o geçenlerin çoğu .....
Çürümüş yaprak ve sönmüş kül olup çıkan, dün adına umut dediğim, düş dediğim güzelliklerdi ..
Ben umudumu,düşlerimi farkındasızlık'larda çiğnedim ..
Şimdi avuçlarımda yaş,gözlerimde hüzün, yüreğimde hiç dinmeyen, kanamalı sızı var ..
Bari,siz ,siz olun benim yaptığımı yapmayın ..
Öksüz bırakmayın ömrünüzü, öldürmeyin umutlarınızı,
hayallerinizi,düşlerinizi ..
Ben kimmiyim ?
İçinizde ki, yada ...
İçinizden biriyim, içinizden biri ...!
Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ/ İSYANİ
Ereğli /Konya
20/08/2018

Saat ; 03_55

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YERİN .........., Bozuksa mayan, çürükse özün, fukaraysan onurdan-haysiyetten yana .... İlkesizlik ve omurgasızlıktan yana, kimse eline su...