22 Ağustos 2024 Perşembe




HÜZÜNLER KAYNATIYORUM, HÜZÜNLER ....

KARALARLA, SARI-SICAK ALEVLERE BELENEN, ÖMÜR TANDIRIMDA ...!
Hayatın tumturaklı gürültüsünde yutulup, savrulup, kavrul musluğumda.
Ruhumun, kederlerde dumura uğramışlığında .......
Aklımın sıkça zıvanadan çıkıp, yüreğimin çuvallayıp, bocalayıp, tekleyip, tökezlemiş liginde ......
Susarak, içime gömdüğüm ...
Hüznün şalına sardığım, yaşama sevinciyle, umuttur, umut .....
HÜZNÜN ŞALINA SARDIĞIM, YAŞAMA SEVİNCİYLE, UMUTTUR, UMUT .......!
Yolunu şaşıran göçmen kuşlar misali, uğrasa da ara, sıra ...
Iraklığıyla, yabancılığında, hasret çoğaltır anlan dır, her ikisi de, bana ....
Yalnızlığın pençesinde veda edilen, sancılı günlerin, alaca karanlığında ...
Gülmelere hasret çoğalt anlığımda ...
Hüzünler kaynatıyorum, hüzünler .....
Gama kesen gönlümün kederlerde örselenerek, özlem çoğalttığım sevinçleri, iyiden iyiye unut musluğunda ......
Gülmelere hasret çoğal tanlığımda ...
Hüzünler kaynatıyorum, hüzünler .....
Karalarla, sarı-sıcak alevlere belenen Ömür Tandırım da ....
HÜZÜNLER KAYNATIYORUM, HÜZÜNLER ....
KARALARLA, SARI-SICAK ALEVLERE BELENEN, ÖMÜR TANDIRIMDA ...!
Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ
Immenstaad / Almanya
30 / 10 / 2023 - Pazartesi
Saat ; 08-20

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YERİN .........., Bozuksa mayan, çürükse özün, fukaraysan onurdan-haysiyetten yana .... İlkesizlik ve omurgasızlıktan yana, kimse eline su...