13 Ağustos 2024 Salı

 


DÜŞTÜM YOLLARA..

Koydum valizime , yürek sancılarımı, kırık-dökük düşlerimi ...
İtiş-tıkış hüzünlerimi de ...!
Gözlerimden taşan yaşlar çiğ gibi düşerken gecenin lacivert atlasına ..
Kağnılar gibi ağır mı ağır sancılı, gıcırtılarla bezeli seslerin ,...
Kurşun misali geceyi yüreğinin orta yerinden delmişliğinde ..!
Küsmüşlüğümle , ben bana, hayata ve insancık denen acuzeler güruhuna ...
Omuzuma asarak o, görünmez yüklerin tarifsiz yorgunluklarını
İçerek göz yaşlarıma karışan yalnızlıkların ağularını, düştüm yollara !
Düştüm yollara ...!
Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ
Friedrichshafen/ Almanya
11/08/2016
Saat: 02_22

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YERİN .........., Bozuksa mayan, çürükse özün, fukaraysan onurdan-haysiyetten yana .... İlkesizlik ve omurgasızlıktan yana, kimse eline su...