10 Ağustos 2024 Cumartesi







 İFLAH OLMAYANIN ...


Sözde, hayatı hep paylaştık seninle ..
Keder,tasa,üzüntü hep bana ..
Sevinçler, oldum olası sana düştü ..
Nerede burada adalet,
Cömertlik, bana gelince hep firarda ..
Konu, sen olunca ..
Emrine amadeliklerde, hazır-nazır el-pençe divan durmakta ..
Anlamadım gitti, anasını satayım bu işin sırrını ..
Bulamadım gitti, püf noktasını ....
Ne hayatın,nede mutluluğun..
Ben gamlar hamalı, hicran eşeği ..
Sen, hazlar ve zevkler ecesi ..
Sana, hayatın nektarı, banaysa kala, kala hep eşiği kaldı ..
Boktanlık sirayet etmişse bir ömre..
Ne yapıp-ne etsen nafile ..
Ondandır demem, sana ve kendime..
Aşk; ne adalet, nede hak-hukuk işi ..
Yaşamak zor zanaat ve hüner işi ..
Bencileyin..
Her boyayı boyayıp, işi fıstiki yeşile kalanın, zordur hayatta tutturması, dikişi ..
Malumdur hani,
Eskilerin dediği gibi..
İflah olmayanın, muhallebi yerken kırılır dişi ..!
İflah olmayanın, muhallebi yerken kırılır dişi ..!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ

Friedrichshafen / Almanya

10/08/2016

Saat:19_22 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YERİN .........., Bozuksa mayan, çürükse özün, fukaraysan onurdan-haysiyetten yana .... İlkesizlik ve omurgasızlıktan yana, kimse eline su...