29 Ocak 2020 Çarşamba

BANA ,HAYAT SUNMUŞLUĞUNDA

Sevgiye,aşka,sarılmalara,kokuna ...
Sana hasret büyütüp ..
Yağmurdan ve sudan azadeliklerde...
Kıraçlığın içimi kavurup, özlemimi çoğaltmışlığında ...
Kana,kana sulanmaya ihtiyacım da ve hele ki de...
Sevgiye,seviye açlığımın doruklarında ..
Bir başımalıklar da kıvrım,kıvrım kıvranarak ...
Adeta ...
Ölüm oruçlarına kulluklarda, ömür tüketen olmuşluğumla ..
İster salkım-saçak ..
İstersen sicim gibi yağan ve bereket, bereket beni çoğaltan, göksel nimetinle ..
İster hasretinde tutku çoğalttığım dere ve hatta ummanlığında gel,dol içime ..
Sula beni, tepeden, tırnağa ...
Dindir açlığımı,gider susuzluğumu ...
Nilüferler olup,açmalara durayım sularında kanmışlıkla..
Rengarenk albenilerimin, çiçek güzelliğinde saçılıp, gözleri büyülemişliğinde ...
Bağrında kendimden geçeyim aşkla ve hazla ..
Bana, hayat sunmuşluğunda .....!
Bana, hayat sunmuşluğunda ....!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ

Ereğli /KONYA

28/01/2018

00_25

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...