28 Ocak 2020 Salı

Sevda, saçlarımı saran, içime işleyen iyot kokusudur ...
Saçlarım nasıl yele-kuza kapılmışsa ..
Gönlüm,yüreğimde öyleliğinde yalınlık ve içtenlikle kapılmıştır sevdaya ...
Bir adım ve bir soluk sonramızın bilinmezliğinde, belirsizliğinde..
En güzeli, anı, anda yaşamaksa ..
Sevdaya tutukluluk da bırakıveriyorum ömrümü ve bedenimi ..
Onun rüzgarına, iyotuna ...
Hayatın bana bahşettiği güzelliğin sevdam ve yürek sesimi duymak olmuşluğunda ..
Gidiyorum, yüreğimin götürdüğü sevda denen o limana ..
Eninde-sonunda ömrümün öyküsünü yazmayacak mı hayat, sevdadan yana ..
Ondandır demem, karşı durup,cebelleşmelerde helak olmak yerine .
Yüreğimin sesine uyar, kulak verir ..
Git, dediği yere giderim ..
İlerde eteklerimde keşkeler biriktirmenin tasasına ve hüznüne belenmeme adına ..
Söyle bana ey iyot sinen rüzgar ...
Sevda ne yana düşer,acı ve hüzün ne yana ...
Delişmenliğinle esmişliğinde,sürüp-savurmuşluğunla beni ...
Düşlerimin ardı sıra koşuşturmuşluğumda ..
Hüzün imbiğinden, mutluluk süzmeyi öğret bana ...
Aşka dair ,öyküler anlat bana ..
İyot kukusunun mahmurluğunda ..
Aşkın meyine belenmişliklerdeki ..
İçmeden sarhoşluğum da..
İçmeden sarhoşluğum da,,,

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ

Ereğli / KONYA

28/01/2018

Saat: 16_58

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...