28 Ocak 2020 Salı

ORADA .....,

Çanlar ölümüm için çalmadıkça ..
Bu can,soluk bu bedende oldukça ..
Hele ki de ..
Yüreğini dinleyip ..
Aşka kurmuşsan gönlünün saatlerini ...
İstemiş isen yürekten ...
Gittiğin ıraklıklar coğrafyasında ..
Olursuzu olur kılmacasına ..
Yüreğe ve aşka dizgin vurulamayacağı gerçeğinin ışığında ..
Hayatın bunu doğrulamışlığında ..
Orada beni görürsün ...
Yeter ki, aşka dön yüzünü ve yürekten fısılda ..
Unutma ki,mutluluk ve dilek eldeki çiçek ve çakıl taşı güzelliğidir ..
Yeter ki bunu unutma ve fakındalıkla iste evrenden mutluluğu sonuna dek ısrarla ve içtenlikle ..
Adımın mutluluk olduğunu bildiğim kadar eminlikle ..
Bilerek ve dahası inanarak derim ki,sana ..
Mutluluk asla ırak olmaz sana ..
Beni bulursun orada ...
Orada beni görürsün, orada beni görürsün ...
Yeter ki yürekten iste ve inançla,sabırla dillendir bunu ..
Göreceksin ki ..
Orada beni bulur ...
Orada, görürsün beni ...
Görürsün, beni ...
Orada...

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ

Ereğli / Konya

28 / 01 / 2018

Saat ; 18_05

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...