22 Ocak 2020 Çarşamba

SARARAK ……, Öyle yıkıp-yükleterek, kırıp-dökerek … Kavgalarla, ses kirliliğine varan saçma-sapan gürültülerle … boğarak, dumura uğratarak … Hırpalayıp, dil denen hançerinle, iflah olmamacasına yaralayıp, katlederek değil … Sanılanın ve hatta beklenenin tam tersine … Eşyanın tabiatına uygunlukla ve dere yatağının suyu dizginlerken ki marifeti ve maharetiyle …. Meltem kadar naif, dingin, durgun, su kadar büyüleyici, çekiciliğinle … Tatlı dilin, güler yüzün ve çağlar ötesinden günümüze yadigar, yarım kalan albenili öykü … Hatta, şehir efsanesi tılsımıyla … Kafamda kavak yelleri olup, ese, ese beni mest edip … Haz sarhoşluğunda, bulut, bulut çoğalıp, yutarak … Göz-gözü görmez denen hallerde beni sarıp, kuşatıp, yutarak … İyot kokulu rüzgarlarla, küf kokan derya-deniz seraplarının beni kuşlara nispet hünerliliklerde uçurmuşluğunda … Sevinçten dur-durak bilmeksizin kanat, kanat, semaya yükselen pervaneliğimde …. Güneşinde, kar gibi erimecesine …. Kifayetsizliklerin çengelinde dönüp durmalarımda …. Geceye taşan yakamozlar çekiciliğinde, aklımı baştan alıp, kanıma girmecesine …. Nutkumun tutuluşuyla, kendimden geçirerek…. Havadaki toz, dudaklarımdaki tuz gibi genzime bezene, bezene …. Dudak, dudak çoğalttığın ateşli öpücükler güzelliğinde Ilgıt, ılgıt içime işleyerek, seni bana giydirip, beni benden alıp … Farkındasızlıklarda, kaşla-göz arasında hünerle ve el çabukluğuyla … Sararak, ruhunun, gönlünün, hasılı, gecenin şalına …..! Sararak, ruhunun, gönlünün, hasılı, gecenin şalına ……! Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ Immenstaad / Friedrichshafen / Almanya 21 / 01 / 2020 Saat ; 23_50

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...