29 Ocak 2020 Çarşamba


BANA, NASIL HAYRIN OLSUN ...?

Coşkularımın sürüp-savurmuşluğunda tutkularım sarıp sarmaladıkça ruhum üryanlaşıyor.
Ben bendeki beni keşfedip hemhal oldukça kuduruyorsun sen zahir yemiş kuduz itler gibi ..
Bilirim ve bilesinki saldırganlığın aczindendir ...
Azad ettikçe bendeki beni, bu seni kıskançlıkla çılgınlaştırıyor.
Senli aczini saklama ve benine yenilme savaşında kaybettikçe ..
Adeta, zıvanada çıkıp, şirazeni kaybederek ..
Beni, uzanamadığı ciğere tu kaka diyen kediler misali saldırganlıkla incitip,talan etmeye kalkıyorsan ..
Nasıl bir gaflet,dalalet, hıyanet ve saplantısıdır ki bu ..
Bir kahvenin bile kırk yıl hatırı vardır diyen anlayışa sırt dönerken ..
Dünkü masum birlikteliğin anısına bile hürmet ve saygıyı göz ardı edip,ayaklar altına alırken ..
Kullanıp,kirletip attığın paçavra bir bez parçası olarak görme zavallılığına ..
Biçareliğine ve haysiyetsizliğine tevessül edebiliyorsun ...
Unutarak seni doğuran annenin de bir kadın ..
Ve,o kadınların baş tacı olup ..
Kadim-kutsal kitaplarda da zikredilidiği gibi ..
'' - Cennetin kadının ayakları altına bahşedildiğini unutarak ..
Cennetin bile, kadınların ayakları altına bahşedildiğini unutarak ..
Ondandır, demeler boşuna değil ..
Çıra dibine karanlıktır, kendine hayrın yokken, bana nasıl hayrın olsun ?
Bana, nasıl hayrın olsun ?

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ
Ereğli/ KONYA
31/01/2018
Saat ; 17_25

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...