29 Ocak 2020 Çarşamba

OLSA, OLSA ....

Olanak olsa da...
Ölümümden sonra bir kez fırsat bulup, seslenip, konuşabilseydim size..
Adınız kadar emin olunuz ki ..
Sizlere diyeceğim ...
'' - Her şey boş, kandırmayın kendinizi nafile'liklerde ..

Yatıyorum,çürümeye teslimiyetle, kara toprağın bağrında ..
Ne cennet, ne de cehennem var burada ..
Yatıyorum, kara derinlikte, kör karanlıkta ..
Varken fırsatınız ..
Gönül kırmadan yaşayın, hayatı ..
Ölümün gerçekliğinin, tasallutunda ..
Hayat dediğiniz,
Girilen dünya telaşı ve yaşanan hay-huyda, nafile'liklerde, tüketilen günler toplamıdır, aslında ..
Gerisi teferruat ve laf-ı güzaftır ..
Bunu unutmayın asla ...
Bunu, unutmayın asla ...! ''
İşte tüm kelamım bu olurdu,olsa,olsa ..
Olsa,olsa..

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ

Ereğli /KONYA

28/01/2018

Saat; 16_07

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...